-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ja, just det. så kan det ju va att dom har haft ståbräda.. Det har jag inte ens tänkt påTant Pruselius skrev 2011-06-21 23:04:13 följande:har sagt det förr och säger det igen - frk s vill man icke hamna i ondo med
Låg och tänkte på hålet i fotändan här om dagen - tror minsann att den kommer från uppfälld ståbräda....
Min vagn betalade jag 4000:- för med terränghjul, 1 extra suffla i denim och adaptrar ...nöjd
Tråkigt att dom inte erkänner vad som är bara utan, säger att det är "vanligt" slitage...
Vilken snygging till vagn, förstår att du är supernöjdoch bra pris med för en "hel" vagn utan sånna skavanker
jag fick med min på köpet.. Jag hade ju tänkt att betala 5000 kr (inkl frakt) för min om den varit lika fin som din då.
Så 4000 kr för din var ju ett fynd, med dom tillbehören med... -
Ekorrfamiljen skrev 2011-06-22 10:34:37 följande:
<-- Frk S.
-
Fast din vagn är också ett riktigt fynd, även om den har lite skavanker. Frakt betalar man nästan alltid så börja med att räkna bort den, då har du gett 3.200 för vagn med tillbehör. Snöhjul får man 600 kr för och solsufflan (beroende på material) får du 100-300 kr för. Då har din vagn med sitt- och liggdel i denim kostat runt 2.500 kr och det är BILLIGT!Leende skrev 2011-06-22 11:01:03 följande:Ja, just det. så kan det ju va att dom har haft ståbräda.. Det har jag inte ens tänkt på
Tråkigt att dom inte erkänner vad som är bara utan, säger att det är "vanligt" slitage...
Vilken snygging till vagn, förstår att du är supernöjdoch bra pris med för en "hel" vagn utan sånna skavanker
jag fick med min på köpet.. Jag hade ju tänkt att betala 5000 kr (inkl frakt) för min om den varit lika fin som din då.
Så 4000 kr för din var ju ett fynd, med dom tillbehören med... -
Ekorrfamiljen skrev 2011-06-22 10:34:37 följande:
<-- Frk S.
-
Jag är uttråkad, det innebär alltså att jag skulle vilja fynda vagn eller något kul användbart till dem jag har....
Ett camchassi eller en hel cam för billigt pris skulle vara kul. -
Hur många vagnar har ni hemma just nu?
Jag har 4
har en som jag skulle vilja ha men måste göra mig av med en först... -
En Bugaboo Frog, en Teutonia Mistral, en Bugaboo Bee, ett retrosulkychassi och en Carena Lieback Lux. Det blir fem meeen Bee är undanstuvad i garderoben och sulkychassit instuvat under trappen och carenan ligger på en hylla i garaget. De man inte ser finns inte (eller hur Frk S) så vi har två.
-
Då har ja 1 om vi kör att det som inte syns inte finns.... Hihi
-
Du ser! Då finns det ju rum för fler!
-
Hihi ja får säga det till sambon