• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Jessika82

Ja den vinröda Phil o Ted vagnen hade jag. en jag hade på mig en illgrön jacka och jeans kjol

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 15:04:16 följande:
    Leende: jag har inboxat dig nu. Använd dig av mitt tips, jag tror att det kan funka!
    *svarat till dig på inboxen nu* Skrattande Tack igen för tipset{#emotions_dlg.flower}
  • passau
    Jessika82 skrev 2011-06-20 15:28:24 följande:
    Ja den vinröda Phil o Ted vagnen hade jag. en jag hade på mig en illgrön jacka och jeans kjol
    hihi!
    jag var där jätte-kort, men hade en blå/vit randig tröja och gick in med en tjej med bebis i vit sjal...
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-20 16:11:50 följande:
    *svarat till dig på inboxen nu* Skrattande Tack igen för tipset{#emotions_dlg.flower}
    Det låter bra Lova att berätta hur det går!
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 18:29:22 följande:
    Vad tror ni Ekorren hittar på, hon har inte satt igång att smyg-föda utan webkamera väl? Drömmer
    Nej, då i så fall har det gått fort!
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 18:29:45 följande:
    Det låter bra Lova att berätta hur det går!
    SjälvklartSkrattande
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11