• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis
    Jessika82 skrev 2011-06-21 06:52:58 följande:
    God morgon. Det är inte mycket sömn här.... Min 7månaders vill inte sova. Känner mig helt slut. Hur får man dem att sova hela natten. Nu ska man snart lämna på dagis och sen lämna Bilen till min mekaniker. Då ska man spendera ca3h på backaplan (affärer) Funderar på att titta på barnvagnar.....

Godmorgon! Har inte Babyland en outlet-butik på Backaplan? Tyckte jag såg det på deras hemsida... Nidz4Kidz eller vad den heter där borta vid mattlandet är ju ENORM - kanske är samma förresten....

Ha en skön dag alla, själv ska jag titta på stenskultpurer (å jobbets vägnar)

• Jessika82

Det finns 3butiker med baby prylar på backaplan. Sen funderar jag på att även gå till biltema.

• Jessika82

Jag lovar att tänka på er när jag går och dreglar på vagnar och div tillbehör....... Hihi

• Fröken Småland

Idag tar vi nog en sväng till High Chaparral. Skolans fritids skulle dit och då ville såklart dottern också det så jag tror jag skall göra henne till viljes. Om det inte regnar så är det ett bra ställe att låta barnen leka och jag kan stjäla till mig lite plugg-tid

Vad hittar ni andra på idag då?

• Kavat

Jag har en sjukling hemma så vi kommer att tillbringa dagen på tomten, vagnspromenader för att få liten att sova och inomhus. Gårdagens favvis "Fem myror" går varm på tv:n. Men oj, vad de lär sig!

• Lindadjo

Här har det packats upp efter resan. Det är så mycket annat jag tänkt göra, men jag orkar inte idag... trötter...

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Ekorrfamiljen

Har slappat, slappat, suttit vid datorn, slappat, köpt gipsbindor på Apoteket, gjort avgjutning av magen, tagit hand om (läs: fikat med) Vemund och nu sitter jag vid datorn en snabbis igen.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Asereht

Jag har nästan gjort klart en bygelprydnad, var tvungen att vänta på lite sista instruktioner från mottagaren och nu kan jag fixa det sista ikväll. Annars har jag mest kollat upp/surfat, fixat dagens måsten och hållt reda på alla barn (plus rymmarhunden) som springer ut och in här.

Håller på med lite planerande inför midsommar också och fick just efterättspaj på min lott. Synd bara att jag inte äter den själv men jag får väl lyxa med några jordgubbar och vispgrädde eller så kanske jag skulle göra en anpassad kladdkaka eller chokladmousse till mig själv. *funderar*

Fick också bra smesternyheter av maken.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11