-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Haha, precis! Det är nånting som tilltalar mig. De är inte klassiska och snygga, men ändå så otroligt läckra!... och snygga!
Fröken Småland skrev 2011-06-23 21:16:01 följande:De påminner lite om "min" cykel faktiskt, så där trashigt/barnsligt godis-läcker
-
Jag tycker skorna var kul! Läckra på ett kul och galet sätt. Typiskt en sån sak som faller mig i smaken. ibland bara älskar jag ett plagg för att det är så galet fult!
Själv går jag aldrig i högklackat utan är en sån som älskar ballerinaskor och gympadojor av olika slag.
Senaste inköp:
Visst Sköna Marie är säkert höjden av tantighet eftersom de gör fotriktiga skor men de har många fina modeller numer och de här är både snygga på och otroligt sköna och äkta skinn vilket jag vill ha.
-
Gokväll!
Nån som har erfarenhet av denna skötväskan? http://www.mylittlestar.se/ju-ju-be-standard/beall/84 -
Dom ser sköna utAsereht skrev 2011-06-23 21:34:15 följande:Jag tycker skorna var kul! Läckra på ett kul och galet sätt. Typiskt en sån sak som faller mig i smaken. ibland bara älskar jag ett plagg för att det är så galet fult!
Själv går jag aldrig i högklackat utan är en sån som älskar ballerinaskor och gympadojor av olika slag.
Senaste inköp:
Visst Sköna Marie är säkert höjden av tantighet eftersom de gör fotriktiga skor men de har många fina modeller numer och de här är både snygga på och otroligt sköna och äkta skinn vilket jag vill ha.
-
läckerFröken Småland skrev 2011-06-23 21:16:01 följande:De påminner lite om "min" cykel faktiskt, så där trashigt/barnsligt godis-läcker
-
Håller medFröken Småland skrev 2011-06-23 21:13:41 följande:Oj... Jag vet inte om de är superläckra eller superhemska. Något mitt-emellan tror jag
-
Ju ju be väskorna är bra tycker jag. Har haft en between och har en mightybe som jag är väldigt förtjust i.
-
Glad midsommar på er alla
-
Glad midsommar!
I natt har man haft ett helvetes pass, sova det får man drömma om....
Har lock för öronen, misstänker att jag kommer att få sprucknatrummhinnor.... Som förra sommaren -
Jessica! låter äckligt men funkar; stoppa en vitlöksjlyfta i varje öra! Tar bort smärtan helt! *öronbarn som provat allt å fortfarande har proböem* har opererat in extra trummhinnor för dom jag hade var så kassa å haft så många öroninflammationer att ingen längre kan räkna.... När jag var hos läkaren nyss, var han förvånad att jag hade så bra hörsel som jag hade då trummhinnorna var så skadade å båda sitter fast i hörselbenen pga av allt...