• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Jessika82

Nu sitter jag äntligen vid symaskinen. Ska avsluta några små projekt sen är det bara kiwi för hela slanten....

• passau
    Jessika82 skrev 2011-06-20 19:23:48 följande:
    Nu sitter jag äntligen vid symaskinen. Ska avsluta några små projekt sen är det bara kiwi för hela slanten....
    jag har börjat sy liggdel till frog

nej jag ska inte ha fler egna barn!
  • bohusbebis

Hmmmm, tänk om man hade kunnat flytta upp suffletten... tycker den ser så "satt" ut i modellen (har haft en) men annars är den ju så goooooo.... bra pris åxå om man fixar bromsen el kan leva med det... men NÄ jag har för MÅNGA VAGNAR NU.............

• bohusbebis

ååååååååååååå va jag blev sugen på rollerbug.... 2 klädslar - å liggdel som man kan sälja av å få nån hundring för... den röda klädseln ser ju jättefin ut på håll...

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-06-20 23:09:50 följande:
    Bohus: såg den jag också och bestämde mig för att inte tipsa Prus, nu är det kört! Om du vill ha den så kanske jag kan hämta och skicka till dig?
    gulligt av dig, men jag har ju swirre som är mkt bättre på alla sätt... men drömma kan man ju alltid
  • Jessika82

God morgon. Det är inte mycket sömn här.... Min 7månaders vill inte sova. Känner mig helt slut. Hur får man dem att sova hela natten. Nu ska man snart lämna på dagis och sen lämna Bilen till min mekaniker. Då ska man spendera ca3h på backaplan (affärer) Funderar på att titta på barnvagnar.....

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11