Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    passau skrev 2010-05-07 08:03:34 följande:
    kul med klipp! jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra... vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    Snyggingar! Alla tre.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Gomiddag!

Spanar fortfarande på iphone och gnisslar tänder.

Som ni som finns på fb säkert såg igår så fick min man en sprillans ny iphone av sitt jobb igår, med extra allt typ. Och jag är så avis att jag håller på att spricka! *grrr*

Så nu kollar jag runt lite och funderar på att byta telefon. *visslar*

Min man tycker att jag ska göra det för visst är jag värd en sån. *gulle*

• Asereht
    zasata skrev 2010-05-08 10:56:45 följande:
    Ja gör det.. Fall för grupp-trycket Det är väen väldigt bra barnpassning, har en hel sida med spel åt Ebba..
    *ha ha* Mina barn får inte röra min dator eller min mobil. {#lang_emotions_djavulsk} 
    De får spela på pappas. {#lang_emotions_innocent}
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-08 11:06:04 följande:
    hehe.. Ebba brukar ta min, ta av knapplåset, gå till sin sida på iphonen. bli tyst och spela.. ivland hör man "nya spel".. Jag tar bara gratis spel så dom är itne så roliga Ibland går hon in på youtube till favoriter och sitter och sjunger.. perfekt.. ;)
    Skulle ändå inte funka här, dom är ju tre stycken så det skulle slitas dras och bråkas om vem som ska ha och bestämma. Bättre alla tre sitter vid pappas dator.
  • Asereht

Vilken tur att jag tog happyklädseln när jag gjorde, nu har hon höjt både utrop och köp nu. *nöjd*

• Asereht
    zasata skrev 2010-05-08 11:51:16 följande:
    Billigt, kan du inte skaffa en till ;)
    Det skulle vara för vagnens skull då! *he he*

Nä, jag är rätt "mätt nu". Underbart med en liten bebis att njuta av och härligt att få göra det här med större syskon som är självgående gällande det mesta. Rena lyxen faktiskt, men nu blir det inga fler hur underbart det än är med bebisar/barn så ahr vi fyllt vår kvot.
  • Asereht
    Zazata eller någon annan som vet, hur gör man för att få sin blogg i loggen på fb när man uppdaterar? Lägger man länk varje gång eller går det att koppla ihop på något sätt?
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-08 19:41:01 följande:
    det är nån inställning på blogg.se tror jag eller är det facebook.. skall kolla.
    Jag hittade någon app på fb, verkar funka.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11