fabi skrev 2010-05-09 07:56:46 följande:
hej, hoppas ni har haft det bra,,, det var länge sen jag var inloggat här,, lillebror är som en vilda bebis,,man kan inte titta bort för det medför sig axtra arbete just nu städar han huset med mina rena kläder,,, i vagns fronten så har jag just nu min mutsy en scooter och min tvillingvagn kvar,,, och jag city jeten som har trasig sittdel,,har inte kommit iväg och hköpt en ny,,fundrar på att tradera sittklädsen och chassit separat.. Sen har två dockvagnar flytta hem till oss, en retro emmaljunga och en retro lära gå,,, super söta,,men nu undrar min sambo hur länge jag ska ha hela vardagrummet full med vagnar ... vi håller ju på att fixa ungarnas rumm där uppe och det är fullt med leksaker och grjer ,kläder över hela huset...
Long time no see! Välkommen tillbaka och försvinn inte igen!
Här har vi just nu "bara" tre vagnar i hallen och ett chassi under trappen. Två vagnar i omlopp alltså. Brio Happy Classic och Bugaboo Frog. Funkar super, bra kombo för mig/oss.
Mitt hem ser ut som om något har expolderat! Förstår inte hur små barn kan dra ned så förfärligt. Men är man två lata vuxna på det som hellre gör annat än städar så får det följder. Så veckan som kommer blir det tokstädning för svärmor och svärfar annonserade att de tänkte komma hit på torsdag! Lite stressat eftersom vi ska bort idag och det är svårt att få något gjort med bebis som vill ha sällskap.