K*B*N, pratar del 11
Storbus åker typ allt på Grönan så han lär väl vilja åka det mesta. Synd att inte dottra kommer med för hon är också en sån som gillar att åka. Maken åker om han måste och jag åker typ inte alls.

Lurigt. Kom alla på samma dag/samidigt? Blir det fler?
Jätte osäker, ser jätte lurigt ut.
Tänkte nästan sagt att prova med Aerius (kolla dos!)och se om det går ner. Men det hjälper ju både vid insektbett och allergieksem, så du får inte svaret på vad det är, men får han ont av dem eller de blir fler så tycker jag du ska åka och kolla. Loppbett?
Jag tror jag har glömt min bikini på vattengympan. Surt, med tanke på att jag vill ha med den och jag varit uppe där idag och kunde ju kollat då (om jag vetat om det). Hittar den inte hemma och hade den ju i tisdags.
Bikinin var på vattengympan! Tur det!
Kikar in och säger hej! Är i Kneippbyn idag, alltså Villa Villekulla och vattenland. Lokatt, lite kort så ja, det är olika på fisk och fisk. Lax är väl det man brukar testa först sen andra feta fiskar som makrill innan man testar andra vita fiskar. Sen är det alltid så att testen inte är hundra utan man måste gå på om det blir reaktion.
Nya ståbrädan är så mycket smidigare än gamla då man behöver bända vagnen för att sätt på gamla ståbrädan. Men jag TROR att det ska finnas adaptrar till gamla så man kan ha den på been. Jag ska sälja min gamla och köpa nya för gamla är skitjobbigt att sätta på, även om den är topppen när den väl är på plats. Ekorren, klart man måste ha en dubbel. Zasata, ni får flytta först!