K*B*N, pratar del 11
Vända/tilta vagnen på sidan skulle det stå.
Vända/tilta vagnen på sidan skulle det stå.
Ekorren, mm jag blev lika paff som dig. Han kom ju viftande på svansen och jag böjde mig ner "på knä" och sträckte fram handen så han kunde få hälsa. Snacka om att jag blev förvånad när han högg! Men var glad att det var jag och ingen annan som inte har någon hundvana. Nu blev det ju "bara" ett ytligt sår på knogen eftersom jag medvetet alltid håller undan fingrarna när jag hälsar på djur. Filten är underbar i alla fall.
Nemia, vi hann inte idag tyvärr.
Dagen har tillbringats i en sval bil med av. 35 grader tidigare idag. Jag har inte så ont av värmen alls, vilket är väldigt skönt. Men det underlättar helt klart om man kan bada. Kram Asereht, jobbigt när du har så ont av det.
Grattis till nya hunden Lokatt! Nu får du berätta allt!
Lokatt, vill också se vovve och veta mer!
Vad tvätt jag har! Tur att jag kan hänga ute och att vi tål pollen.
Det är verkligen berg när man inte tvättat på nästan två veckor. Maken var ju lite gring över mängderna med kläder vi skulle ha med oss, men det var på håret att vi klarade oss, både jag och barnen. Nu var det ju strålande sol, så jeans användes ju inte, men det var ändå mestadels sommarkläder som var nerpackat. Maken däremot hade inte tillräckligt! *Skadeglatt skratt*