Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Kavat: Näe vad tråkigt Egentligen skulle du vara med en dag och hålla dig i bakgrunden och ringa i en klocka varje gång de gör fel så att de ser hur känslig situationen är.

Och du; nu skrev du ut namnet, kanske du vill ta bort inlägget?

Kram på er!

• Fröken Småland

Jag hade skattjaktslotto på Majas kalas förra året. De fick varsin bricka (handritad lapp) med tre symboler på t ex en röd triangel, en grön bil och en svart katt. Sen tejpade jag upp en massa lappar med de enstaka motiven överallt och när de hittat sin figur fick de fästa den på brickan med tejpen och när de hade full bricka fick de lägga brickan i en låda som hissades upp på garagevinden och som kom ned med en godispåse istället På det viset undvek vi den värsta hysterin vid den obligatoriska fiskdammen och alla tyckte att lotto var kul.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-06-08 20:34:16 följande:
    köpte du något på skurk?
    Nope! Jag såg inte ditt sms förrän på morgonen (tack snälla för att du försökte!) men då var det för sent för sittdynorna vilket nog är det enda jag behöver
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-06-08 20:43:39 följande:
    det låter som en jättebra idé ju, och lite tidsfördriv ;)
    Ja, jag tyckte det. Det går ju att anpassa svårighetsgrad efter ålder också
  • Fröken Småland

Tjohooo, idag sålde jag liggdelen till MT:n jag köpte (350 kr, vilket gör att chassit kostade 150 kr *nöjd*) och Majas gamla cykel. Så skall det se ut!

Och jag fick en sms-avisering om att min kamera och dvd-spelarna redan kommit, det kallar jag snabb leverans då jag beställde i söndags. Tack för det Elgiganten!

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-06-09 13:28:51 följande:
    Hittade sladden till mobilen, så här kommer äntligen bild på det rosa håret. Nu är det tyvärr borttvättat Ni får ha överseende med att jag ser sur ut och är osminkad (och blöt och ruffsig i håret)

http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/phpt5ee9b.jpg
    Vad fin du är! Men du ser vääääldigt ung ut *går och stryker ut de egna rynkorna*
  • Fröken Småland

Asereht: Elodie denim fanns på Skurk, var den slut? Jag tror inte att de blir särskilt mycket billigare till hösten men däremot tror jag att de kommer att reas ut nu snart, många har redan haft riktigt bra priser tror jag men jag har dålig koll på webshoparna. När jag skall köpa något brukar jag googla artikeln och ofta så ser man redan i sökresultaten om det ser lovande ut med rea

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-06-09 13:47:39 följande:
    Tack, ja det är bara underhåret. Skulle nog ha blivit lite för mycket med hela håret chockrosa. Det var lite klarare rosa irl. Synd att Directions hårfärger går ur så fort. Gillade verkligen den rosa nyansen.
    Fröken Småland skrev 2010-06-09 13:43:32 följande:
    Vad fin du är! Men du ser vääääldigt ung ut *går och stryker ut de egna rynkorna*
    Tack. hehe jag ääär ung.. Fast kanske inte så ung som jag ser ut där
    Jag tycker gott att du kan färga hela håret, jättegulligt! Tycker inte alls att det är så dramatiskt att färga håret i "konstiga" färger nuförtiden, bara kul och sött.

Du ser inte ut att vara en dag över 14 på bilden men det vet jag ju att du är

Nu skall jag gå och packa upp mina kassar från Ge-Kås där jag och Maja var en sväng idag. Köpte några läckra skaljackor och lurvar till lillebror (precis vad han behöver - NOT) och en jacka till mig själv. Utöver det så blev det en massa kalasattiraljer inför Majas kalas nästa helg.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11