• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland, du kan väl inboxa din mail så ska jag se om jag kan få över bilder på liten.

(Fler intresserade som inte har fb får göra detsamma! )

• Kavat

Jag måste ha ett rött liggdelslock till Camen, så ser ni HOJTA HÖGT så jag inte missar. (hade helt missat lillaw-inlägget.)

• Kavat
    Asereht skrev 2010-08-12 16:40:14 följande:
    Är Molo små, stora eller normala i strl? Har hittat en overall jag vill ha till Nöffe men är osäker på om strl kommer att räcka till.
    Beror på årsmodell. Vilken är det, vet du?
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-08-12 17:15:02 följande:
    Årets antar jag, för jag tror de rear nytt för att fylla på med nya höst/vinter kläder.

Kolla din mail. Jag skickade just en länk ifall det var något för dig.
    Då har jag för mig att de var rätt normala. Men vet inte bebis.
  • Kavat

Angel, stor stor kram!

Lindadjo, trevligt att se dig igen. 

Jahapp nu vaknade liten, som numer heter något (som jag inte kommer skriva här)

• Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-08-12 22:32:32 följande:
     Men så får du inte göra... då får du berätta via pm eller något... gläd min dag jag behöver det
    Kram
    Ni som har fb får spana där, resten får inboxa!
  • Kavat
    Thulo skrev 2010-08-14 10:53:01 följande:
    Idag ska vi in till stan på bärsjalsträff  
    Vad mysigt!
  • Kavat

Vi skulle ha varit på bröllop idag, men det funkade inte alls som vi hade hoppats här hemma med sömnen Drömmer så vi fick tyvärr ställa in. Min bästa killlkompis som gifter sig. *vill vara med*. Men vad är väl en bal på slottet mot att amma en bebis dygnet runt? Tungan ute
    Men jag vet att det var rätt beslut. Sovit 4-5 timmar per dygn, men nu hoppas jag att genombrottet kom i natt. Sov mellan 00.30 -10.00 med 2 amningar. Men det var nog en ren tillfällighet gissar jag. Drömmer Ovsett sååååååååå skönt att få lite sömn!

• Kavat

ok, kanske ska förtydliga, liten sov, jag har varit mer vaken. De andra har väckt mig också. Men så länge liten sover så...

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-08-14 15:02:01 följande:
    Hörrni, jag har några skaljackor från Polarn där dragkedjan går trögt. Inget fel alltså så att de hoppar ur eller så utan det är bara jättesegt att dra upp dem. Tips på hur man smörjer?
    Stearin. men akta så det inte blir för mycket och "kletar" på jackan.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11