K*B*N, pratar del 11

What! Nu ringde makens mamma och jag sa att jag var på väg och lägga mig för barnen sov och sa att jag skulle hälsa maken. Jaha, en minut senare ringer hans mobil. Jaha, förstod hon inte att han var upptagen?
Fröken Småland har nog rätt. Och ja, de har nog tänkt till och säker ändrat sig. Hon frågade ju till och med min mamma varför jag var så "konstig" och mamma svarade att ja, vad jag vet så tog de det väldigt hårt att ni inte tyckte att de skulle ha ett barn till.
Men har hon sagt något till mig eller maken efter det om det? Nej.
Sen skickade hon ett sms när han inte hört av sig på länge att "vi bryr oss om er bryr du dig inte om oss?", men han svarade inte ens på frågan. Han orkar ju inte ringa eller höra av sig heller för han tycker att det är så tråkigt och jobbigt och han känner ju sig jätte besviken på dem nu.
Dilemmat nu är att jag vill verkligen inte träffa dem, men de vill ju träffa bebis uppenbarligen (varför undrar jag?) och med tanke på att han ammar jämt så ingår liksom jag i paketet. Jag vill verkligen inte ha dem hit och jag vill inte träffa dem...
Jag har så många andra människor som jag tycker om som jag hellre träffar än folk som man bara känner sig obekväm med...
Prus, ååå, vad härligt!
Och jag har bara lust att skrika rakt ut, nu har jag fått svamp på bröstvårtorna! Gör ont som in i... Håll nu tummarna att jag klarar mig från penicillin, är osäker på om det redan hunnit sätta sig i mjölkgångarna, som med lilleman... Det var bland det värsta jag varit med om, kändes som krossat glas i bröstet som någon vred om efter att ha ammat. *gråter*
Imorgon kommer de. Har ont i magen och fått värsta magkatarren. Jag vill verkligen inte. Fattar ni hur löjlig jag känner mig för att känna så. Fattar inte riktigt själv att jag utsätter mig för det, men känns inte som att jag har något val.
Svampen fick jag Mycostatin till. Gick i en rasande fart och jag har så ont i bröstvärtorna att jag får hindra mig själv från att skrika ibland..
Men svampen i hand mun satt inte så hårt som tur var. Nu gäller det bara att få mig ok också. Och att det inte hinner sätta sig i mjölkgångarna.