• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-11-16 15:20:01 följande:
    Han är sådär att kläder i strl 68 börjar bli trånga men de flesta 74 är stora. Så det beror helt på storlekarna, en del märken är större i strl och då har han 68 fortfarande och en del är mindra. Han var prick 68 lång sist vi mätte. Han kan ju ha skuttat lite nu men jag är säker på att han inte passerat 70 med tanke på hur stora alla 74 kläder är. *s*
    Liten men naggande god kan man säga. Just för att han är lite kort i rocken så ser det så absurt ut när han ställer sig upp. Men mina pojkar är/har varit ganska korta som små sen drar de iväg runt 6 års åldern. Storbus är normallång för en kille i hans ålder medan han som ettåring var under kurvan på längd. De växer så olika.
    Mina har växt första året och sen "stannat" lite. Dottern är längre än lilleman motsvarande ålder. Men han kommer nog i kapp om han brås på min släkt. Liknar mest min brr så vi hoppas på det. Drömmer
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-11-16 15:25:10 följande:
    Mina har växt första året och sen "stannat" lite. Dottern är längre än lilleman motsvarande ålder. Men han kommer nog i kapp om han brås på min släkt. Liknar mest min brr så vi hoppas på det. Drömmer
    bror
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-11-17 07:37:47 följande:
    Men Frk S, huuuur kan du tro det?

En tjusig randig som kommer att funka färgmässigt till både blått, orange mm. Vet du vilken då?
    Kyss
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2010-11-18 16:37:28 följande:

Ett av mina senaste loppisfynd, efter lite vitfärg
    Ljuvlig!
  • Kavat
    zasata skrev 2010-11-17 21:17:29 följande:

Okej, inte snyggaste bildern. (får ju höra dagligen på jobbet att jag skall lära mig att sminka mig och klippa mig..)
    Men jag ÄLSKAR min nya jacka, som inte syns så bra på bilden, men den är mörkblå och glansig, såååå snygg med gulddetaljer.. Kanske blir en svart med sen ;)
    Snyyg du är, ser ju ut som en modell!
  • Kavat

prus, vilket fint hem du har! {#emotions_dlg.flower}

Är det alltid sådär välstädat? *avis*

Nu har äntligen 5-åringn börjat bli duktig på att städa upp efter sig.Men 3-åringens kommentarer är alltid "jag orkar inte" och så lägger han sig oftast på golvet. Tips?

Och tips på vad man förser en 68-årig mamma som stelopererat foten och sitter i rullstol i en lgh? Blommor har hon fått till förbannesle..

• Kavat

Tittar in och ser en massa fina barn... och väskan!!! Hjärta

Nu äntligen är första dagen liten är lite gladare igen. Stackarn. Inte lätt att vara sjuk, febrig och hostig... Men idag börjar vi känna igen honom igen så hoppas det har vänt nu. Fast nu har jag ont i näsan och nyser massa, så nu blir väl jag sjuk...

Har haft mor och far och vovven här idag. Mamma är så jäkla cool, åker rullstolsrace med barnen i knät i hallen. Hjärta Vi har fått upp hylla i tvättstugan så nu har jag lite mer förvaring så jag kan tömma litens blivande rum på grejer.. Hoppas jag.

• Kavat

Ekorren, sydde inte du om en babysitter? Måste man vaddera? Kanske man ska göra? Tänkte vara lat och bara ha tyget, men det kanske blir för hårt?

• Kavat
    Asereht skrev 2010-11-22 11:05:18 följande:
    Idag var jag modig och lät frissan få fria händer. Nu är jag korthårig! Jag är inte riktigt säker på vad jag tycker än. Gillar inte sättet hon stylade det på. Förhoppningsvis blir det bra när jag får fixa själv. Jag vill ha riktigt rufsigt!
    Bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11