K*B*N, pratar del 11
Geckon är också suverän körkomfort, Camen är ranglig i jämförelse.

Camen är super med höjbart handtag (gamla fästen). Har man ståbräda = ett måste för mig, men det för att komma lite längre ifrån vagnen och inte höjdmässigt.
Ekorren och vad menar du på fb????????
Nif, underbara foton på sötisen!
Ekorren, äter du vete nu? Hur mår V av det? Eller tolkade jag dig fel?
Idag gjorde vi pannkakor och faktiskt, idag var första gången jag kände, fasen de här smakar ju supergott, som vanliga typ. Fast jag misstänker att de inte gör det, men i och med att det över tre år sedan jag åt "vanliga" pannkakor, det är två år sedan jag åt vete, över fyra månader utan mjölk och ägg, så minns jag knappt hur de smakade!
(Angel, inget för er... ) Men gör dem på mestadels bovetemjöl.
Hm, vad var det mer jag skulle kommentera.
Hejja Passau!!!!
Idag har skallerormen och hennes bihang varit här och lämnat julklappar till barnen. Jag stod mestadels med liten i sjal och gjorde julgodis. Var faktiskt trevlig
men slapp närkontakten. Inte så smart att stå med 7 kg bebis i sjal och göra julgodis för mina stackars skuldror, men rischoklad och kolan blev god.
Sen fick vi en hel sopsäck med gamla kläder. Vissa superfina, andra sönder osv. Kusinerna hade rensat igen och det är så himla bra!! Det brukar alltid finnas några guldkorn. Som julafton att kolla vad man får.
Dottern fick bl.a en jätte fin kappa från Lindex, om ni minns den i brun manchester de hade för 2? år sedan. Två par Didriksons set + overall och ja, lite smått och gott. Det uppskattas och gillas här.