Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

God morgon förresten.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Jag gillar att inte alla kan läsa (främst vänner till spermadonatorn etc.). *hoppar genast vidare till medlemsgruppen*

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Jag vill också bli insläppt!!!

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-16 19:21:50 följande:
    *blir förvirrad* vart ska jag vara och vaaart ska jag skriva??!! *tar på vita krama mig själv tröjan och går och läser Snövit för lillkorv*
    Andas! Bli medlem och skriv i den snacktråden istället. Den kommer upp bland dina vanliga favorittrådar när du väl är medlem. Enklare än vad jag hade trott faktiskt. Du fixar det *lugnar*
  • Nifelheim

Yes, jag spydde nyss *lite lite hopp återfinner sig*

första gången i mitt liv som jag är glad över att må illa o kräkas

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 09:27:41 följande:

*håller tummarna för att du skall kräkas riktigt mycket och länge*
    haha. tack för tumhållningen
  • Nifelheim

Men vad heeeeter människan här på FL då? *nyfiken på nykomlingen*

• Nifelheim
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-20 17:51:34 följande:
      Vendel har nog inte ens sett en simhall från insidan. *skandal*
    det har inte Elric heller och vi har ett riktigt äventyrsbad här. *ännu större skandal*
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-20 18:04:58 följande:
    *skäller på* Bad är ju toppen för både knoppen och kroppen!
    Mjaaa, men mamman vill inte visa sig i badkläder Förvånad Jag får hyra en våtdräkt först
  • Nifelheim

Jag har också en rejäl portion vattenångest. En väns bror dog i vattenpalatset här i stan. (var där med klassen). Sånt skrämmer ihjäl mig, precis som alla larm varje år om barn som trillat i grannens/den egna poolen och dött

När jag själv är med och kan ha koll är jag inte ett dugg orolig dock, det är mer det där med allt som kan hända när man INTE är med själv, eller när man av någon anledning inte har koll.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11