K*B*N, pratar del 11
Lokatt: såg du bokfynd.nu? Bokus är ju snorbilliga, åtminstone när det gäller studentlitteratur. Jag har fått tag på nästan alla böcker nu, samtliga begagnade och till kanonpriser *nöjd*
Lokatt: såg du bokfynd.nu? Bokus är ju snorbilliga, åtminstone när det gäller studentlitteratur. Jag har fått tag på nästan alla böcker nu, samtliga begagnade och till kanonpriser *nöjd*
*lägger in ett extra inlägg för säkerhets skull*
"Värsta pinglan" *rodnar klädsamt* Har gått upp lite i vikt sen vi sågs sist men smällfet är jag så klart inte. Men när kläderna inte passar så är det inte så roligt
Asereht: Vad härligt att det löste sig! Såna där saker kan blir hur stora som helst om man inte agerar rätt och snabbt, skönt att han fixade det så bra trots sina hälsoproblem. Blir det bra med avlämning nu tror du?
Lokatt: en sån där arm skall jag också önska mig i romantisk present
Någon som vet om det går att få tag på stora glasflaskor för välling någonstans? Det största jag sett är 2,5 dl eller nåt sånt och mitt vällingmonster vill ha minst en dl mer än så.
Äsch, det står ingenstans vilken risk jag hade på bara NUPP, utan det enda resultatet är på sammanvägda KUB. Men på Trisomi 21 bedömdes jag ha en risk på 1:303 innan jag gjorde testet (ålder mm) och efter testet bedömdes min risk till 1:2348. De andra två trisomierna var ungefär dubbla siffrorna. Jag har för mig att mitt NUPP-resultat låg ungefär runt standardrisken, dvs varken ökad eller minskad risk.
Vilka siffror är det du inte får ihop? Ge mig konkreta siffror och % så skall jag försöka förklara *tränar på lärarrollen*
Scandic ger riktigt generösa rabatter till studenter om någon av er har CSN. Jag skall nog själv bo på Scandic (hör och häpna, snålisen på hotell!) i december när vi skall till Göteborg och gå på Liseberg. Det kostar 630 kr för oss alla fyra, inkl en extrasäng och frukostbuffé *ser fram emot*.
Ordinarie pris var drygt 1500 kr