Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-08-10 18:12:59 följande:
    Har bara burit i vävda sjalar innan. Varken jag eller maken gillade den vi fick låna sist, den var för svajig = ont i ryggen och inte skönt att bära.
    Köpte en som sads vara stadigare = mindre svajjig, denna gillar jag! www.edenbaby.se/catalog.php?category=30, Kamava
    Jag köpte Mam Ecos hampa av samma anledning. De få ggr jag använt den har den funkat ypperligt. Få ggr har det blivit eftersom min lilla plutt vill vara i rörelse mest hela tiden så golvet är bästa platsen hemmavid. Inte trodde jag att jag skulle få en sån!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-10 18:21:51 följande:
    Kavat: Skönt att det inte var något galet med livmodern! Hallå, Erik var vi väl överens om, eller? *gillar*

Hmm, nu har jag glömt vad jag skulle skriva mer.. *trött och förvirrad* Drömmer

Jo, Asereht! Säger som jag sa på FB, jag röstar på ullunderställ.

Själv letar jag skaloveraller i strl. 80 och 86 till Vemund, plus några windstoppers i samma storlekar, det är nog det enda som inte finns i mina söners garderober. (Rensade idag och det blev 4 fulla kassar med sådant som var för litet för båda eller för litet för Vendel och för stort för Vemund.. *host* Oskyldig)
    Kika in på LIllaW du med, de hade en fin vår/höst overall (skaloverall) från MIkk-Line till bra pris. Sen har de rea på windstoppers från Didriksson i äldre färger. Även deras skalställ.
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-08-10 21:09:20 följande:
    Jag måste ha ett rött liggdelslock till Camen, så ser ni HOJTA HÖGT så jag inte missar. (hade helt missat lillaw-inlägget.)
    Hojt Hojt Hojt!
  • Asereht

Jag är väl närmast en Emmaljungamänniska som person då men inte rätt ändå. Fast jag tycker det var rätt underhållande läsning. Liiiite hårddraget bara.

• Asereht
    Kavat, du vet vart jag finns...nu loggar jag snart ut för idag men jag är tillbaks imorrn. Du kan hojta tillbaka då så kan vi ta det privat.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-10 23:38:51 följande:
    Ingen aning om vad det är... Kanske en sms-app? Jag använder WhatsApp och messar gratis med min man och några andra vänner. Kostar sju spänn och sen är alla ord och bilder gratis . FL-appen funkar riktigt dåligt
    Håller med + att du kan babbla med oss båda om du laddar ned whatsapp. Jag tycker att alla med iPhone ska ladda ned den PRONTO!

Jag har appar för de sidor jag besöker mest (som har) typ FB, FL (fast den är kass), Blocket, Tradera och så har jag en massa annat. Jag har ingen aning om något så jag surfar in på appstore och testar gratisgrejor. Om jag gilalr appen ifråga så köper jag fullversionen.

Några jag har och gillar förutom ovan är: Min bank, tv.nu, hitta.se, Absalt alarmclock, pollenkollen, vår dagstidning, Spotify, stegräknare och så spel förstås! Jag älskar ordspel och tankenötter  så jag har Hangman, Whirly Word, Word Warp och Scrabble. Sen har jag Tetris och iBubble. Det räcker för att fastna totalt.

Har laddat ned några barnvänliga också som SpongeBob tex. Den roar minibusen mest. Storbus vill skjuta kor med slangbella (Sling Cowboy)och mellanbus vill rita (Glow Soodle).

Har en fotoapp som jag inte hunnit testa än och så laddade jag ned svampguiden igår eftersom jag är kass på alla sorter förutom kantareller och flugsvamp.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11