Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-08-14 17:52:08 följande:
    Jäjjjj, nu har jag gjort färdigt nio auktioner, inkl packning. *klappar mig själv på axeln*

Bara 30 kvar
    Jag täntke börja med sånt nästa vecka. Efter att jag tagit tag i några måsten.

Vi har så sjukt varmt här idag att det gör fysiskt ont i kroppen på mig. Lägg till uppsvullen och hormonstinn (mens) så vet ni ungefär hur jag känner mig. Jag är redo att bita huvudet av vem som helst! Dessvärre har resten av min familj samma beteende idag, varför vet jag inte för mig veterligen är det ingen av dem som har mens eller ens kommer att få. *grrrrr*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Nu vänder sig liten och ställer sig på alla fyra och gungar i liggdelen på vagnen. Jag antar att liggdelen får ryka snart. Synd det för han sitter ju inte än, provade sätta honom med ryggstödet i liggdlen och det gick sådär. Han böjer sig framåt hela tiden eller så tippar han åt sidan. I båda fallen fungerar det rätt kasst. Jag gillar liggdelen, kan han inte ta det lite lugnt!

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-14 21:09:34 följande:
    *håller med Nif*
    Vinkar hej till Frk S från gubben min.

Jag tror på buggans sittdel, funkar nog bättre i övergångsfasen än happyns.
    Nifelheim skrev 2010-08-14 21:07:15 följande:
    Just den perioden är sittdelen till buggan världsbäst tycker jag... Som iofs aldrig hade det problemet eftersom E satte sig upp själv i liggdelen vid 4 månaders ålder och sen vägrade ligga mer
    låter bra.

Nu ska jag ta min vilda bebi och sätta mig i soffan.
  • Asereht

Jag behöver göra service på mina vagnar. Happyn behöver plckas ur och dammsugas! Det är helt sjukt hur mkt sand man får med sig av att spendera hela dagarna på stranden och strandnära! Hela min shop n drop är full med sand!

Froggen tänkte jag smörja upp närjag byter klädsel och så, har köpt siliconspray nu. Så nästa vecka när maken går tillbaka till jobbet blir det vagns servande, traderaplock och allmän genomgång av höst och vinterkläder här hemma. Om två veckor börjar skolan och då har vi två skolbarn!

• Asereht

Vi har haft hyfsat semesterväder. Vi fick någon regndag när vi var hemma, hela veckan vi var på Västkusten var det tydligen regn här och lagom till vi kom hem var det fint igen. Nu har vi haft två regniga tråkdagar men nu har maken gått tillbaka till jobbet igen.

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-08-16 10:41:21 följande:
    jaaaaaaa..... Det värkar som så
    Oooooh, men du liggdel kan man ju köpa till.
  • Asereht
    passau skrev 2010-08-18 15:30:05 följande:
    skickar en kort hälsning från Polen... fritt internet på hotellet, d gillar vi!
    Hej hej! Hur är vädret i Polen nu då?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11