K*B*N, pratar del 11

Jag bestämde mig faktiskt för att satsa på en då den var så billig och lite snyggare på Nifs bild också Om du har möjlighet så skulle jag bli jätteglad om du kunde köpa en till mit i strl 104 eller 110 som reservplan men så långt upp går de nog inte i storlekarna.
Vi kan ju kvitta det mot gamla business
Jag blev så glad då jag fick tips av en tjej på FB om ett ställe som hade kvar den fina typ regnbågsrandiga ulloverallen från Molo i rätt strl. De hade dessutom fraktfritt så det blev billigare än jag räknat med, sånt är ju kul. Så nu ligger en så fin och väntar.
Måste visa upp mitt senaste alster, en mössa passande den gröna skaloverallen (samma som Nif länkade till och visade bilder på tidigare).
Vi har gett upp att försöka köpa saker tex till min morfar. Vi brukar köpa godsaker istället. Tex kryddad vildsvinskorv och god dryck som vi vet att mottagaren gillar osv. Till folk som har allt är förtäringsbart bättre, då vet man ju iaf att det inte är något som blir liggande i ett skåp.
Håller på att fixa med traderagrejor så tar kamerabatterierna slut! *grrrr*
På tal om lurvjackor och godisbitar: www.tradera.com/Mee-Too-lurv-jacka-stl-80--SOM-NY--auktion_302760_116826055
*mums*