Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-08-17 19:23:24 följande:
    Vad snäll du är Nif! Lite finare IRL än på produktbilden. En skaloverall är det alltså? Kan man beställa från hemsidan? Eller skall jag tvinga Asereht att köpa till mig? Vad tror du den väger?
    Bara att säga till men jag kan inte komma in till stan förren på lördag (tidigast fredag).
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-18 16:35:08 följande:

Jag bestämde mig faktiskt för att satsa på en då den var så billig och lite snyggare på Nifs bild också Om du har möjlighet så skulle jag bli jätteglad om du kunde köpa en till mit i strl 104 eller 110 som reservplan men så långt upp går de nog inte i storlekarna.

Vi kan ju kvitta det mot gamla business

Jag räknar med att komma till stan på lördag då jag har lite ärenden till skolbarnen att uträtta till på måndag så jag ska kolla.
  • Asereht

Jag blev så glad då jag fick tips av en tjej på FB om ett ställe som hade kvar den fina typ regnbågsrandiga ulloverallen från Molo i rätt strl. De hade dessutom fraktfritt så det blev billigare än  jag räknat med, sånt är ju kul. Så nu ligger en så fin och väntar.

• Asereht

Måste visa upp mitt senaste alster, en mössa passande den gröna skaloverallen (samma som Nif länkade till och visade bilder på tidigare).

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/php6revfv.jpg

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-08-18 19:12:10 följande:
    Jättesöt! Och modellen skall vi inte bara tala om
    Tack.!
  • Asereht
    sarahl skrev 2010-08-18 19:53:48 följande:
    Asereht- Åh vilken gullig mössa, kan man beställa? eller kanske vi skall göra nåt byte? jag syr ju!

och de gröna overallera, finns de någon som kan inhandla och skicka de var skitsnygga ju!!!!
    Vi kan säkert komma överrens om något, den var enkel och kul att sticka så jag stickar gärna fler.

Jag ska in till stan och har redan lovat Frk S attt ta en tur på Karlsson så jag kan titta åt dig med, vad för strl gäller isf? Messa gärna mobilnr så jag kan höra av mig om vad som finns om det finns kvar vill säga.
  • Asereht

Vi har gett upp att försöka köpa saker tex till min morfar. Vi brukar köpa godsaker istället. Tex kryddad vildsvinskorv och god dryck som vi vet att mottagaren gillar osv. Till folk som har allt är förtäringsbart bättre, då vet man ju iaf att det inte är något som blir liggande i ett skåp.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11