K*B*N, pratar del 11

Gott Nytt År mina kära vänner!
Här har vi fått i oss 2 rätter av 3. Lägger liten just nu medans de andra tog en sväng ut och smäller lite nyårsraketer. Jag är skotträdd (inte allvarligt, men hoppar högt om någon smäller en ballong eller liknande i min närhet. Fick en smällare i magen en gång i tiden... Dock glödde den bara så hände inget allvarligt.)
Sen tycker jag synd om alla djur (haft en skotträdd hund) så nej, jag och fyrverkerier är ingen bra kombo. Men våra gäster hade med sig och jag gissar att barnen tycker det är spännande. Dock fick vi en tystare läggning (så när som på smällarna... )
2 st 3-åringar och 2 st 5-åringar kan vara rätt högljudda tillsammans..
Tanken var att vi skulle hunnit med efterrätten, men vi blev lite sena med maten, tyvärr. Jaja, får se hur länge de orkar i kväll, men det blir nog efterrätt och sen i säng med dem gissar jag.
Glömt, vilken födelsedagspresent var det som var så bra, Nif?
Nu har gästerna åkt och det värsta är undanplockat och i disk-och tvätt -maskin. Så nu bänkar jag mig i soffan ett tag till liten vill äta igen.
www.babybarn.se/ 15 april med andra ord.
Ja, tar vi det här i trakterna så är det inte så noga med datum fast barnmässan är trevligt att gå på!
Någon kan alltid bo här och beroende på hur många barn som hänger med så kan flera bo här.. Sen tror jag att jag kan fixa antingen mamma och pappas lgh 8 km härifrån eller sommarstugan 3 mil härifrån, beroende på vart de bor då. Plats för husvagn finns här och i sommarstugan. Har ni föresten husvagnen kvar fröken småland?
Funderar faktiskt på om det kunde funka för "stordate" på landet, men det är rättså beroende av väder även om det stort sett är en stor stuga så blir det nog rätt stökigt om alla kidsen ska vara inomhus. Det räcker liksom med våra 3 innan det blir rörigt och högljutt. Hm, vi kanske borde ta in på vandrarhem. Hehe!
www.kungsbackavandrarhem.se/index.asp
Ligger ca en mil härifrån.
Skickar en liten hälsning från Lokatt också, jag var tvungen att kolla så hon var ok. Hon hann inte med oss helt enkelt...
Vi var och simmade idag. Det var lite för kallt för liten... Men han kollade mest med stora ögon, men var varken ledsen eller speciellt glad idag. De andra två var dock helt vilda i vattnet, framförallt lilleman!