• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Och jag brukar försöka läsa i kronologisk ordning, mem tjuvläste.
    Så roligt!!!

• Kavat

Asereht, mensen kan ju bli knasig av viktnedgång men även av sjukdom. Jag hade jätte konstig mens innan jag kom på glutenintoleransen.

Föresten, varför ville du ha länken till allergitråden för några veckor sedan? Har du också allerifunderingar?

• Kavat
    Riskiflickan skrev 2010-12-17 14:42:50 följande:
    Vart har Lokatt tagit vägen?
    Ingen aning. Tar körkort, tränar hundar, jobbar och sliter hoppas jag...
  • Kavat
    Riskiflickan skrev 2010-12-19 00:21:24 följande:
    Tar väl ett tag med bebis här, precis fått MF :,( fy så hemskt, samtidigt som man vet att det antagligen var nått som var fel...
    Gråter  Neeej..... Usch vad tråkigt. *stora kramar* Hjärta
  • Kavat
    zasata skrev 2010-12-19 20:52:41 följande:
    det gör vi med. hade det inte vart för barnen hade vi varit utan gran, tobbe hade gärna haft riktigt så en liten kompirss, dagen innan jul får den komma upp.. men leo är så liten tänker jag så han lär ju riva ner den pga av det bara..
    Sätt en krok i taket och fäst granen i. Vi har haft vilda och nyfikna katter!
  • Kavat

Här går/står jag med bebis i sjal. Har städat lite, men liten behövde sova, så passade på att inhandla några småsaker på nätet. Jag är egentligen klar.

• Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-20 15:07:21 följande:
    Fröken Småland: Vilken bra present till din pappa förresten!

Kavat: Vad hitar man för kul på nätet? Vet inte vad syrran ska få, men det måste vara billigt!
    barnvanligt.nu/product.asp
    Kunde nte låta bli till bil och tejpgalningen... Cool

http://barnvanligt.nu/Graphics/Products/7865d_m.jpg
  • Kavat

Här blir barnen hemma en vecka till. Magsjukan har utökat på dagis... Fattar inte. Det var tydligen föräldrar som lämnat syskon till magsjuka barn på dagis. Hur dum får man lov att vara? Eller är det bara jag som tycker det är oerhört korkat? Det hade iaf spridit sig rätt rejält så nu var ännu fler magsjuka än förra veckan. Glad att vi kan välja och ha dem hemma. Inte så kul med 3 magsjuka barn... Roligare jul kan vi ha.

Hm, dagarna går här. Men har iaf gjort några bra saker som släpat efter idag. Skönt. Julförberedelserna är nog rätt klara, tror jag... Köttbullar är gjorda, och det är det viktigaste.

• Kavat

Och här är det babyboom! Fick reda på att ytterligare en kär nära vän ska ha barn i sommar! Härligt! Hjärta

• Kavat
    Asereht skrev 2010-12-21 13:41:49 följande:
    Eftersom vi inte har tryckt upp några julkort i år pga tidsbrist så får jag julhälsa till er alla så här istället!
    Underbart! Hjärta
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11