Allergitråden
Försökte filma min lilla kotte när han kröp runt i bara blöjan och rosslade. Såg att han har indragningar i halsgropen när han leker och far runt, då syns istället indragningarna vid revbenen mindre. Brukar det vara så?
Försökte filma min lilla kotte när han kröp runt i bara blöjan och rosslade. Såg att han har indragningar i halsgropen när han leker och far runt, då syns istället indragningarna vid revbenen mindre. Brukar det vara så?
Har aldrig lagt upp annat än bilder....men man kanske gör lika?
tog ju och filmade lillkillen med filmkameran för att visa hur hans indragningar såg ut bl a. Men såg sen att det inte var några riktigt bra snuttar, för han rörde sig så mycket så jag fick mest bild på hans rygg och inte framifrån.
Tog mobilkameran och filmade när han låg på skötbordet, och det gick bättre. Skulle ladda upp nu, men är jag laddat upp 2 filmsnuttar säger fl ifrån, det är tydligen fel format på dem (mp4). *suckar*
Någon som har tips på hur jag löser det???
Så!!
En hel dag har jag hållt på och grejat, men nu ligger ett par klipp uppe på youtube för er som har länken.
Filmat vid kvällsskötningen idag. Han ligger p åskötbordet och flaxar lite med armar och ben, men jag tycker i alla fall att man tydligt ser indragningarna och hör hur han rosslar. Ändå är han bättre idag i rosslet och indragningarna är mindre än de har varit innan vi ökade inhalationerna.
Titta gärna och kommentera.
Skötning idag på dagen. Han rosslade nästan ingenting just då
, men han har indragningar trots detta... ![]()
.... Min lille kotte... Jag vet inte om jag inte är tillräcklig tydlig när jag pratar med läkarna, för jag har ju inte fått någon riktig respons. Först nu som allergiläkaren lyssnat. *suckar* Han har alltså varit mer eller mindre se här sedan i januari...
Lade upp klippen i astmatråden också...