Vi som shoppar danska barnkläder del 17
www.flickr.com/photos/jijwel/page5/
Titta vad jag hittade
Måste ha colibri-badsuit till Maia 
www.flickr.com/photos/jijwel/page5/
Titta vad jag hittade
Måste ha colibri-badsuit till Maia 
Godkväll tjejer, får se om jag kommer till träffen imorgon, lär iaf inte sova något inatt för jag måste hålla koll på Mateos andning hela tiden...han har fått inhalera lite i sån där ångmaskin men det hjälpte inte så mycket.
Någon som är bra på o gissa allergier? Läkaren igår trodde han kunde vara allergisk mot något, frågade om vi hade pälsdjur men det har vi ju inga...
Har nu iaf packat några lådor för o ha med mig imorgon, herregud vad kläder här finns! Nu får ni ta o rensa lite tycker jag
Vad är skäligt o ta med för summa för maten? Barnen äter ju typ inget men jag äter ju iaf en normalportion. O nu frågar jag inte Helena för hon kommer säga 0kr, men vad säger ni andra?
får bli i badrummet i så fall...men nu sover han ju så vill inte väcka honom. Har ställt vagnen vid ytterdörren där det iaf drar lite svalare.
Godkväll, jag överlevde hemresan
Dumpade barnen direkt till Felipe o ligger nu i sängen...så ska iaf försöka somna tidigt ikväll o han har lovat ta Mateo inatt...men är ju det där med att han inte går att lita riktigt på på natten men ska ge Mateo medicin o så får han sova i vagnen halvsittandes så det inte är risk att han klöks av slem eller får svårt att få luft...så hoppas jag att jag kan slappna av här uppe o få sova ut...