Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-20 22:27:09 följande:
    haha jaa fy man skäms nästan. hon på ajabaja sa hej lee när jag kom in en dag haha och sen hade dom inte tagit ut nån molo alls i butiken så hon tog med mig bak på lagret. hon tog en tom stor låda och fyllde den med allt jag pekade på service det
    haha, ja här är det typ skräckblandad förtjusning när jag dyker upp
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2011-01-21 11:08:33 följande:
    jag provade nya 110/116 (dock pojklinne) satt super med växtmån
    gamla 122/128 stooort myyycket växtmån satt sådär snyggt
    gamla 110/116 satt superfint med liite växtmån, funkar hela sommaren men är nog för litet till hösten
    då har nog Maia längre överkropp än Bella då för gamla 110/116 satt precis perfekt nu utan växtmån Obestämd
    Fick hem dalmatinerlinnet i 122, det var bara lite stort, tror det kommer sitta fint i sommar Det är mest bredden som är problemet...hon är ju så attans smal.
    Men jag kör väl på 110/116 i de nya då...men får räcka med nyheter på ett tag för jag har redan handlat för mycket Tyst
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2011-01-21 14:26:11 följande:
    nä det gjorde den inte
    inte som hjälmmössa heller? Så synd
    Köpte Molos mörkblå vantfleece ju, den med limegröna kantband och vantfickor. Katvigs såna ränder hade varit klockren till!
    Och gud vad fina de ränderna är förresten!! Någon som sett en bodysuit i 86 någonstans på rea?? Och en tröja i 92, måste nog brunkra den. Har bodyn i 86 just nu på honom till Molos jeanshängselbyxor med limegröna knappar och detaljer, helt ljuvligt fint Hjärta
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-22 18:34:50 följande:
    Tur att det itne bara är jag som är livlös då.
    Ja jag sitter mest o degar här hemma hos päronen o ser mamma som stressar med smörgåstårtorna inför morgondagens dop. Brorsans lilla tjej som ska döpas men jag fick varken sjunga eller göra tårta eller nåt så för en gångs skull så sitter jag här o har inget att stressa med inför ett dop Förvånad
  • Zvartaliljan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 18:44:04 följande:
    vi hoppade bollibompa idag, åt kvällsmat mitt i det, sedan trillade ludvig med huvudet före in i soffbordet vilket resulterade i en lång stunds tröstande och stor bula. Men nu sitter killarna och tittar på tv och mumsar chips, Molly sitter ute i hallen och leker med 2 gamla foppatofflor
    Här är jag lycklig att dagens olycka inte gick värre...syrran stod o lagade mat o tappade grytlocket i gjutjärn rätt ner i huvudet på Mateo men jag hann stoppa värsta smällen...blev ju dock själv rätt bränd på händerna men han verkar ha klarat sig bra och det är det viktigaste. Han har änglavakt den ungen med allt han råkar ut för...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17