Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-24 22:25:25 följande:
    R är hemma och får ta hand om barnen.
    Äh det är ju inte så att vi häller i oss en massa. Inte jag iaf för jag gillar bäst cola.
    då är du som jag, dricker som mest en cider om jag känner att jag "måste" dricka alkohol. Så då kan du o jag hålla oss till vår Cola då
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-24 22:35:14 följande:
    Det var minsann bra jobbat!!
    men inte f*n har det gjort någon skillnad på vikten för det gick inte upp när jag drack så mycket cola och har bättre matvanor och drickvanor nu men går inte ner för det liksom...samma vikt om jag så käkar skräpmat o bälgar i mig cola som när jag käkar sallad o dricker vatten. Min kropp är lustig...bara motion som biter o hur lätt är det med denna jäkla värk Börjar ge upp mitt mål att bli smal till bröllopet
    blä nä nu bara klagar jag igen...

Fick hem fiiiiina rååååsa frost-overallen till Maia idag från My-baby, helt underbar Hjärta Men lite sur på postis som bara slängde paketet bredvid bredvlådan då det inte gick i...innehöll Mateos frost-overall också förstås...värt 4000kr ju, skoj om någon tagit det liksom!!!!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-24 22:41:36 följande:
    Så funkar min kropp också och eftersom nu två av mina barn har struma så misstänker jag starkt att jag själv också har det.

Å jag vill se bild på de där overallerna!!
    Skulle vilja he en jacka i det där. Finns det? Är det nytt eller kan det finnas på salgen?
    De har ju kollat struma på mig...eller iaf ett av värdena o det visade inget.

Träffade en "häxa" (syrrans ordval) i helgen som sa att min värk snart kommer försvinna om jag bara blir av med den tunga ryggsäcken jag ständigt bär på. Att allt bara är stressrelaterat. Denna kvinna vet absolut ingenting om mig sen innan....hon höll händerna över min kropp på olika ställen i ungefär en halvtimma sen var hon helt skärrad och man såg hur hon hade gåshud över precis hela kroppen fast det var varmt där inne. Själv kände jag hur det stack som nålar när hon höll händerna så...riktigt läskigt! Så när hon var klar sa hon att jag var en väldigt splittrad person som behövde samla ihop mig och så det där om ryggsäcken då...o så höll hon händerna över min mage och sa att värken där också kommer från ryggsäcken...riktigt läskigt faktiskt...jag brukar inte tro på sånt där men hon var läskig...o när hon gör så där helt gratis med så har man ju svårt o tro att hon bara hittar på alltsammans...min syrra hade försökt bli gravid 5 gånger, sen träffade hon henne och ja, sen blev Wilgot till...i somras träffades de igen o då sa hon till syrran att hon snart skulle få ett nytt jobb...hon som inte ens sökt något. Nu har hon nytt jobb...

Finns jacka i mmp, de är också underbara, kan finnas på salgen
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2011-01-24 22:45:48 följande:
    och Liljan.......

vill ju oxå träffa er alla söta ju Hjärta men till salg och förhoppningsvis även i sommar......
    ?? mitt snack om cola eller va? Hänger inte med här...

Duuuuu....jag ska upp till sthlm den 4 maj o stannar tills den 8, du har inte typ ett litet ärende neråt då så kan vi kramas massor Hjärta
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-24 22:58:41 följande:
    Båda värdena måste kollas!!

Vad läskigt!!
    JAg vågar aldrig gå på sånt för jag är så rädd att de ska säga att de inte ser nåt.
    jag gick inte någonstans...hon kom hem till syrran när jag var där för att mitt namn hade poppat upp i hennes huvud...
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2011-01-24 23:00:11 följande:
    träffen hos ronya såklart drick dudin (läskiga )  cola

4-8 maj sa du...., kanske man skulle kunna  göra ett besök i huvudstan  
    det vore så skoj om du kunde det Ska på konsert den 4 med Felipe, har ingen aning om vad gubben hette vi skulle kolla på men tydligen en av hans största idoler o det är hans födelsedag så bara o hänga på o se glad ut liksom
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2011-01-24 23:04:02 följande:
    häftigt
    och "äkta" ska inte ta betalt, inte i direkta pengar ialf 
    nej det är ju just därför hon känns så läskig...för hon kräver absolut inget i utbyte...hon säger att hon är lite knäpp (ja hennes ordval) o vill hjälpa folk.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-24 23:06:49 följande:
    Huh då hade jag sagt till henne att traska bort från mej och mitt namn. Fy vad läskigt!
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 23:04:17 följande:
    det vore så skoj om du kunde det Ska på konsert den 4 med Felipe, har ingen aning om vad gubben hette vi skulle kolla på men tydligen en av hans största idoler o det är hans födelsedag så bara o hänga på o se glad ut liksom
    Hahaha vilken koll du har!
    haha visst har jag? Skvallra inte för gubben min bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17