Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-06 19:57:30 följande:
    Ska du inte ta 98/104? Även om det funkade så är det väl snyggare med den större?
    Men det är ju iofs smart när de kan dela.
    ja 98/104 satt ju bäst, men 86/92 funkade också på henne. Får se hur jag gör...kanske kör på sköldiströja till henne och body + haremsbyxa till Mateo?? Tyckte de var riktigt fina på honom.
  • Zvartaliljan

Smultron - vilket ställe är billigast att handla flytande omega3 på? Tänkte om det skiljer mycket i pris mellan olika ställen. Får ta o köpa det på tisdag när vi ska in och allergitesta Mateo.

Han sov förresten en hel timma på hemvägen....rekord för hela helgen ju...somnade en liten bit utanför örkel o sov hem till Sofia men vaknade så klart så fort bilen stannade *suck*. O då var man ju pigg o gla igen, sovit jättemycket tyckte han...men nu så låter det som pappa är i full gång med att försöka söva honom igen...

• Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-02-06 20:24:26 följande:
    Jag skule rkomendera dig att köpa eye q, är den som jag tror visats ha mest inverkan på olika problem
    det var den everlonn nämnde också, vart finns den att köpa då?
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 20:19:14 följande:
    Enklast är att du köper det på Apoteket, börja med Eskimo kids som kostar 99:-. Ibland får man testa olika varianter men denna är "billig" att börja med

Får hoppas att han sover bättre i natt!
    Låter inte som det blir en bättre natt inatt att döma av vad jag hör där nerifrån just nu...
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-02-06 21:41:31 följande:
    Helt ok
    Klart han var trött han också, han fick ju stå ut med smultron i natt och hon var ju inte så lågmäld
    *ASG*

Ser att det typ bara är jag o Mateo som lyckats undvika kameran i helgen *gillar*

Och nej jag sover inte än...gjorde ett försök men är liksom helknäpp just nu, övertrött till tusen men kan inte somna...
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2011-02-07 10:01:18 följande:
    Absolut! Fast han har feber o så med idag med, men om den försvinner så!
    jag kommer också Fick det rådet att smitta Mateo med vattkoppor så han får tavergyl o kan sova....för de vägrar ju ge mig något sömnmedel till honom eller hjälpa mig på något annat vis typ så då får man väl bli drastisk då...
    Maia har inte heller haft vattkoppor. Skulle egentligen bli ganska lagom då eftersom de blir sjuka precis när de ska tillbringa en vecka hos farmor o farfar Demon
    Nej nu var jag visst lite elak Skäms
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2011-02-07 10:58:33 följande:
    Vilka härliga bilder från träffen i helgen!

Hade ni lite klädbyte?  
    ja fast jag tycker jag fick mer med mig hem än jag hade med mig dit Hur gick det till Drömmer
    Faktiskt jättebra o träffas så, Sofia o jag bytte lite o jag köpte lite av smultron o stormis o alldeles för mycket av Thea, sen fick jag lite sålt till andra också så det jämnade ut sig rätt så bra. Var väl min tokmshopping av Moa som rann över lite åt minushållet för mig men är nöjd ändå Det var så fina kläder så de var värda sitt pris Hjärta Är så glad för kossabody, gamla fina bilarna på blå botten och ny orange/vit katvigbody.
    Jag har nästan slutat köpa nytt nu utan jagar mest gamla godingar, men inte blir det billigare direkt
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2011-02-07 11:48:03 följande:
    Låter som fina köp. Gillar också det gamla. Kossorna är ju urfina och de fina gamla starsen. Vilka bilar på blå botten menar du? De amerikanska typ? Åh, orange/vit är ju bland det snyggaste ränderna. Jag får hålla utkik när det är urväxt
    Mamma till Simon skrev 2011-02-07 11:38:49 följande:
    ja det är VÄLDIGT skrämmande att kolla hur mycket man sålt för och för att sedan undra vart pengarna tagit vägen, för jag kan ju omöjligtvis ha shoppat upp så mycket
    Ja, det är helt sjukt. Nog för att jag vet vart en del av pengarna tagit vägen (shopping till mig på rea och ett plagg till fullpris men resten då?) Jag skriver förvisso upp barnens kläder och mina OM- plagg (japp, jag är en störd listningsmänniska ) men inte på samma ställe.  Nåväl, så länge det tas av de pengarna rör det ingen stackare men man blir ju lite fartblind ibland.
    ja de med många små bilar i olika färger på blå botten. Köpte tröja av smultron och linne och suit av Thea. O har redan suit och kortärmad tröja hemma så nu börjar det fyllas på Skulle dock bli superglad om jag fick tag på byxor till också. Tröjan har ju de där fina stjärnorna på armarna så skulle vara fint med matchande byxor.
    Kossorna köpte jag suit i 92 av catherine och body i 92 av Moa. Dyyyrt blev det men så var de verkligen i nyskick med.
    Den orange/vita bodyn var i 98 så lär ta tid innan den är urvuxen du men såg rätt liten ut. Men sånt där fint får man bunkra
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 19:40:30 följande:
    Ja, helt galet barnsligt glad man blir när man öppnar lådan och ser en/flera färgglada mailingbags
    Att bara komma in och slita upp dom.
    Vi är inte alls skadade......
    väntar du tills du kommer in innan du öppnar???? Förvånad

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17