Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Men samtidigt sa han att om det inte blir bättre på några dagar så skulle jag komma tillbaka.
lillronya - vet du om singulair går o ge till så liten som Mateo? Lyckades få tag på hans bvc-läkare (hon ringde upp mig faktiskt efter jag pratat med min sköterska och hon hört hans andning) och hon tyckte det lät som att det inte räckte med Airomir för honom så han ska få komma in o inhalera imorgon (eller akut inatt om han blev det minsta sämre...) och sen kanske lägga till någon medicin. Tänkte om singulair kanske är bättre? Ni verkar ju lovorda det ni som testat.
Behöver shoppa något...rejäl tröstshopping så tipsa mig om något fint nu.
Varför kan det aldrig någonsin bara vara bra för oss?? Varför ska allt alltid rasa samman? Nu säger sambon att vi får ställa in bröllopet om vi måste flytta...vi har varken tid eller pengar för båda...
Jag skulle kunna bryta samman just nu känner jag...

Någon här? Sitter o degar i väntan på första jobbnatten...börjar kl.22 o jobbar tills 6 men kan absolut inte somna nu
Lär väl bli tufft första natten innan man kommer in i ny dygnsrytm...
Barnen har vi varit o lämnat i Göteborg hos farmor o farfar. De har tjatat om att få ha barnen en vecka och nu blev det ju lite akut eftersom de inte kan bo hemma i vårt hus just nu så nu ska de bo där en vecka, och sen en vecka hos mormor och morfar. O så får vi se hur vi går vidare sen efter det...huset är mögelskadat för er som inte hängt med ang. det....
Känns tufft o lämna Mateo så här...har inte ens haft barnvakt en enda natt innan o så ska man vara ifrån honom i 2 hela veckor
![]()

Sitter här och funderar lite över tider jag ska ha under praktiken.
Har lite tur eftersom jag kan styra endel över dem själv. Jag ska göra ca 6 timmar/dag och min handledare är där mellan 8-12 varje dag så den tiden ska jag vara där i alla fall. Men nu har jag lite olika alternativ jag funderar över.
Ska tillägga att inget av barnen har något emot lite längre dagar på dagis/fritids då och då ![]()
Ella till och med skäller på mig ibland när jag hämtar henne innan mellanmål för hon har inte varit där nånting ju
August går antingen till 15 eller 16.30 på fritids oavsett hur länge jag jobbar
De alternativ jag velar mellan är:
alla dagar 8-14. det positiva är att jag slutar ganska tidigt alla dagar, men jag hämtar då Ella precis innan mellanmål varje dag och får fixa det med en gång vi kommer hem
eller mån 8-14, tis 8-16, ons 8-12, tors 8-16 och fre 8-12. Här får jag ju visserligen två ganska långa dagar men även två riktigt korta där jag kan få ite tid med Ella innan vi hämtar August, det kan hon behöva
eller mån 8-14, tis 8-14, ons 8-14, tors 8-16, fre 8-12