Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 11:00:00 följande:
    De förstår jag! Tyckter vi har svårt att enas jag och V om var vi ska på semester till somamren

Hur har de gått med huset?
    vi väntar på mögelexperten
  • Zvartaliljan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 11:01:45 följande:
    Liljan: COOOOOLA brallornma från VV! Super fina ju! Sånna måste nog T ha ett par lila till dagis i vår... Hur e dom i storlek?
    små, Mateo har 86 på sig och de sitter ju ganska precis! Inte jättebaggy direkt, han hade nog lätt kunnat ha 92...o han är bara 76cm lång
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2011-02-19 11:28:03 följande:
    Lalalong skrev 2011-02-19 11:22:13 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-318/m51783396.html

Bland annat Eli79 har en pojke med Veteallergi och hon har bilder i sitt galleri på pojkens kinder när han fått vete. 
    Älsklingen87 har en flicka med veteallergi som reagerar med Astma!  
    Så brukar ju Mateos kinder se ut  
    Ja o jag har inte refklekterat så mycket om det...även om han ibland har riktigt stora knallröda bollar på kinderna! Brukar tro han är överhettad men på kroppen känns han aldrig varm...
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2011-02-19 12:05:08 följande:
    undrar om inte molo tjuvläst lite här.... när det pratats om att gamla tryck borde komma tillbaka Drömmer

Senast Bambi och nu corvetterna .
    Vad vill vi ha nästa gång??

sötnosar i bildis som vanligt , och alldelles för mycket fin shopping :D *farlig*
    Det ska komma "favoriter i repris" i framtiden fick jag höra Hoppas på lamm
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2011-02-19 23:04:05 följande:
    visst har hon det under den fina gröna klänningen med fjäril på.......
    jo men den är tyvärr specialbeställd...beställde direkt kollektionen kom ut. Älskar den modellen, jättesynd att inte fler butiker tar hem den...
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2011-02-20 06:31:11 följande:
    God morgon!
    Uppe med tuppen som vanligt och sitter just nu och "svär" över FB. Kan man få se de nya inläggen liksom. För mig poppar det upp olika i statusfältet, men allt är typ ett dygn gammalt  
    men har du valt att visa "senaste" då? Eller "toppnyheter"?
    Gå längst ner på sidan och kolla dina inställningar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17