Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Jag tycker det är lite coolt så men hade nog hellre sett den någon annanstans. Trodde det var en lapp förstBusbellan skrev 2011-01-23 11:36:27 följande:Ja, den är ju inte till mig tröjan ens, men jag har verkligen letat på paggen vi har i det printet, men hittar ingen shoppingpåse nånstans
Därför bev jag ite förvånad
Lila Lindexängeln83 skrev 2011-01-23 11:41:31 följande:Tips på leggings som passar till girly rainbow klänningen?
-
Ang Tradera tycker jag ändå att det börjar rulla på mer och mer ju närmre avslut man kommer. Som vanligt. De flesta av mina med lågt utrop går bättre än de med högt. Men det är ju en chansning förstås.

Åh, fy era stackare! Krya på er!Lilla Ego 07 skrev 2011-01-23 15:54:07 följande:Ser att ni pratar T. Har fått ut 50 auktioner nu, hoppas att få en del sålt iaf. kör med säkra utrop nu för T går inte kanonbra direkt.
Sen har vi fått magsjuka här igen!
Senast vi hade den i november så blev lillan riktigt dålig så jag hoppas på en mild variant denna gången.
Tror jag måste tröstshoppa lite ikväll bara för det. Nån som har nåt bra tips?
-
Man glömmer lätt som sagt hur mycket tid de små tar. Tycker det är först nu man kan sätta sig ner här och få lite tid ifred. Hon är för himla söt lilla Saga! Här bubblas det och skrattas ofta numera. Mysigt!RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:14:11 följande:Hej tjejer!
Här är det verkligen fullt ös hela dagarna sen Saga kom
Man har verkligen glömt hur mycket tid det tar med en liten, men huj vilket kärt besvär
En vecka gammal idag.. Gud va tiden rusar fram..
Jag letar febrilt efter dockhusfilten, jag köpte den aldrig förut och jag ångrar mig såååå
Nån som sett nån nånstans?
Åh, dockhusfilten skulle även jag kunna tänka mig. Säg till om du hittar den någonstans.
-
Åh vad trevligt det låter!lillronya skrev 2011-01-24 20:11:42 följande:Vill bara påminna om träffen hos mej den 6te.
Om det är någon som inte blivit tillfrågad men vill komma så hojta!
Det finns en tjej i stockholm som vill ner, fick jag höra av små kvittrande fåglar.Kan ni inte fylla en bil från storstaden och komma ett gäng till Urkell??
De som sagt att de ska komma är:
olivers mamma
busbellan
ocikatten
liljan
Emmsan
nikki2006
flock
1och1
Några kansken finns också:
thea och grodan
butte
mammaT
smultron
stormis
Har jag nu missat någon så säg till!!
Det är inte tvunget att ni ger säkert besked, men det är bra att ha lite koll på hur många vi blir.
Nästa gång kanske? Lagom till salgen i vår
-
Jag kommer! Jag måste åka på salgen i vår. Denna gång är det lite lättare med en icke-nyföding plus att jag slipper ta ledigt från jobbetlillronya skrev 2011-01-24 20:20:27 följande:Ja jag ordnar gärna träff vid salg med, bara ni kommer!
-
It´s a deal!lillronya skrev 2011-01-24 20:32:36 följande:Då bestämmer vi träff vid salg i vår då?
Känns som om jag bara shoppar Lindex numera.
Var inne idag igen och kom ut med lite velour. De hade fått in fina orangeröda velourisar som funkade fint till kantbanden på Badget (visst 17 heter det så, printet med pins på?)
-
Varsågod!FL Lisa skrev 2011-01-24 20:50:35 följande:Måste bara kika in här en snabbis mitt i kvällsstöket och skicka ett TACK och en stor KRAM för presenten till Helge! Jag hinner ju knappt läsa här i tråden längre känns det som och förväntade mig absolut ingenting så när jag såg ett paket med mitt namn på idag så antog jag att det var en småfolktröja åt Alvin som jag väntar från T och när jag såg att det var en bodysuit så hann jag sucka och tänka att den säljaren måste skickat fel. Fattade knappt något när jag såg lappen heller
Det här måste lätt vara den bästa tråden på FL

Du får visa bilder sen med suiten på
Ah, så var det ja!lillronya skrev 2011-01-24 20:54:20 följande:Goodie!
Jag måste också till lindex. Behöver leggings och en jeansklänning.
Badges
-
Molo-skadad som jag är så undrar jag...finns kassett-printet i body/suit (eller kommer det att komma?) och är det någon som vet när Popcornen kommer och i så fall i vilka slags plagg?
-
Ah, trevligt! Hoppas dock att det kommer i babysize också.SOL10 skrev 2011-01-24 21:16:45 följande:popcorn om två veckor iallafall leggings o t-shirt (tror linne oxå)