Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-01-28 17:57:42 följande:
    Skriv i loggen på danska köp/säljsidan

Och jag håller mig dig..här var det dött! Jag har precis landat efter att ha varit på Gekås och köpt en hög Molokopior, sen styrde jag bilen söderut till Ängelholm istället och maken köpte sig där ett tokdyrt kamerahusDrömmer
    Najs med ny kamera! Åh attans då! Jag hade nog varit en hugad spekulant på en sån däringa Molokopia

Ska se om jag lyckas klura ut var jag ska skriva, för visst finns det en bildtråd och en snacksida? Typ?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-28 18:13:32 följande:
    Well..jag ska dit på söndag igenDrömmer

Sök på FB- vi som shoppar danska så kommer gruppen upp,sen är det bara att klicka på logg

Och den där kameran..objektivet ska också köpas. Fast han sa att nästa gång jag åker på salg så ska han stå i dörren med världens leende och "klick klick klick"
    Aha, jag inboxar

Ja, objektiv är ju inte direkt gratis och det som gör bilderna.

Jag har vi som shoppar danska uppe men hittar inget "logg" bara wall, discussions etc. Sa jag att jag är värdelös på FB?  
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-28 18:24:12 följande:
    Du måste ha "vi som shoppar danska barnkläders köp/sälj sajt" inte bara vi som shoppar danska barnkläder
    Ok. Nu skrev jag på wall. Folk får väl bli sura om jag nu gjorde fel
  • Duntoffla

God morgon!

Solouniko- Visst är det mkt roligare att reashoppa med en bebis på g? Allt finns ju kvar  

Maugu- Trist att jobbet tar så mycket energi Har dålig koll på släppen jag. I alla fall vad det gäller klänningar. Vet bara Molos Colibri och Bronx eller vad det heter. Åh, hoppas du kan komma med på salg i vår. Vore superkul!

Inser nu att jag måste fixa lite frukost innan mannen ska åka och jobba så vi kan äta tillsammans. Han jobbar sen hela dagen och ikväll

Ses om en stund

Juni flickan skrev 2011-01-29 00:49:33 följande:
    Behöver lite tips på vattentäta överdragsbyxor till ivår som ändå andas. Är Fix bra? P.o.P's skalbyxor? Didrikson?
    Kommer vara första regntiden som spenderas på lekparken så jag är vilse.
    Han kommer ha Molos regnbågs regn/vid-jacka upptill så helst svart eller rött.
    De behöver egentligen inte vara skalbyxor då han har ett fodrat galonställ om det blir kallt, men det verkar så stelt.
    Jag säger ju som vanligt (nej, jag är inte sponsrad utan bara väldigt nöjd kund )Isbjörn (gamla Nanook). Deras överdragsbyxor är suveräna och väldigt vattentåliga. Barnen behöver inga galonisar och kan typ sitta i vattenpölarna utan att bli blöta. De kan även torkas i torkskåp vilket en del andra inte kan. 

Jag har inte haft POP`S skalbyxor men väl jacka och den har vi varit nöjd med  så byxorna är säkert bra de också. 

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-29 09:00:15 följande:
    Finns det nån svensk butik som säljer IdaT nu för tiden?
    Fick ett rejält MÅSTE ha begär efter dom röda regnkläderna med kossor på.
    Kanske inget jätteutbud men dessa hittade jag som har IDA T. Såg dock inga regnkläder. Du får samköpa från DK. De är supersnabba.

Babyshop, minodino, bra barnkläder, Barnlyan, milkmilla, halloncollection
    anette 81 skrev 2011-01-29 08:57:22 följande:
    Finns dom till något bra pris någonstans?
    Just nu vet jag inte men Uteungar, Addnature och Naturkompaniet brukar ha dem.

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-01-29 10:36:01 följande:
    Fast det är ju regnkläderna jag vill ha Får nog bli en order direkt från IdaT då, behöver fylla på med lite strumps också, vet du hur mycket frakten är?
    Såg det nu. Det är fraktfritt över en viss summa men minns inte vilken. I somras sambeställde vi några stycken. Jag kan kanske var intresserad om du ska lägga en order
  • Duntoffla
    Lillronya- Vilka fina jackor barnen har fått! Kalasbra pris ju!
    Busbellan skrev 2011-01-29 12:45:26 följande:
    Åh nästan så man längtar till måndag, borde komma lite fina kläder i lådan då
     Vad väntar du på för kul?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17