Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-04-18 07:51:55 följande:
    Hej! Är utan internet. Fy vad jag saknar tråden och fb. Jag måste ha en iphone eller nåt! Surfa med denna mobilen är ju kass! Vad händer här? Tomt som vanligt?
    varför utan internet?

Hej förresten!
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-04-18 08:09:32 följande:
    Ja jag såg det Den hade nog blivit poppis, frågan är om han tar på sig något annat nån gång överhuvudtaget om han får en sån?
    nä det är ju det, maken skämdes gott när han fick ta med Ludvig till simskolan iklädd spindelmannendräkt
  • Mamma till Simon
    Helle skrev 2011-04-18 13:35:31 följande:
    Hej tjejer!

Tillbaka till vardagen efter en superbra helg i Göteborg

OT (eller ja det behöver det ju inte vara ) men vad lägger ni i era barns påskägg förutom godis. Lite småsaker som typ såpbubblor, studsbollar etc. Behöver lite tips  
    hm har inte funderat på det ännu, men kanske lego, finns ju små förpackningar med bara en liten gubbe i
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-04-19 08:54:21 följande:
    Nej, inte än... Tycker den borde komma? Den är ju såååå fin! Å dyr
    ja dyr men jag måste nog ha den ändå
  • Mamma till Simon

åhh vad trött jag blir på mina barnSkrikandes, de vägrar att gå ut utan mej, och Molly har feber och är inte på utehumör, kan ju inte lämna henne inne själv heller *suck*

• Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-04-19 11:40:27 följande:
    Typsikt!
    Hoppas Molly sliper febern snart iaf.
    Kramar
    Tack, ja den har hängt i sedan i lördagskväll så den borde ju snart försvinna tycker jag
  • Mamma till Simon
    stökmamma skrev 2011-04-19 11:44:03 följande:
    samma sak här, så fort man "smiter in" kommer dom efter och går inte jag ut vill inte dom heller

krya på sig Molly  
    Tack, tvingade ut dem förut men jag kan ju inte ha dörren öppen för då kryper M ut och stänger jag står de bara  där och knackar hela tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17