Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2011-04-19 15:36:32 följande:
    drog hon med på sig ngt på mässan kanske ......här åkte ja ju på halsfluss å feber=/ men e på bättringsvägen med rävgiftet kåvepenin=P....

trevligt å råkas förresten =)...syrran tyckte lilla molly var såå söööt ;) kan ja tillägga;)....
    Ja kul att ses

Vet inte om hon fick något där, men feber sedan lördagkvällen har hon haft men inget mer Obestämd

Skönt att du börjar bli bättre, halsfluss är verkligen skitjobbigt att ha.
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-04-19 16:43:02 följande:
    Åh hittade en uuunderbar Dalmatin klänning i Lias växalåda som jag visst köpt av 1+1är3 i vintras Men VAD har man till den?! Dom kantbanden är ju så lysande, går ju inte o hitta leggings i det direkt. Vad har ni haft?
    när vi hade en sådan har jag för mej att vi körde på svarta
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-04-20 21:04:47 följande:
    Drog alla igen?
    Jag borde nog inte heller sitta här egentligen, varenda gång jag sätter mej vid datorn så klickar jag hem något La ännu en stoooor VV order tidigare idag och nu blev det en klänning till Meja, en gammal klass kompis till mej som syr, hittade ett såååå gulligt tyg på hennes blogg.
    vi är på FB
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2011-04-21 07:53:21 följande:
    Verkar som att dom väntar in till fler har köpt den...

När jag går in på mitt konto så står det
    "Dealen är okej. Vi väntar på tillräckligt många deltagare".

Hoppas fler handlar nu då lite snabbt, så man kan få skicka iväg sin beställning!   
    Vill ju med handla nuuuuuuuuu
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2011-04-21 07:06:45 följande:
    Groupon har ett likadant erbjudande med Babyshop som Let'sdeal hade med Bellabo för några veckor sen. Dvs få ett presentkort på Babyshop på 500 kr, betala 200 kr. 
    Jag kunde inte motstå

Babyshop.se : Spara 60% i Hela Sverige

Dessutom får man ju 100 kr rabatt om man handlar för över 500 kr, om man gillar deras sida på fejjan. Så det blir ett billigt köp detta  
    fast FB koden gällde väl inte förens den 25e väl!?
  • Mamma till Simon
    systersandra skrev 2011-04-21 14:23:51 följande:
    Finns det verkligen ingen som köpt kläder på Idat,dk sedan rean började?

Undrar om ni fått era grejer ännu?
    jag har inte köpt och har faktiskt inte hört att nån annan i tråden heller har gjort det tyvärr
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-21 16:54:56 följande:
    Frågan är ju hur det ska fungera för mig som köpte 3 koder :) tänkte ju inte på att läsa det finstilta utan jag köpte ju bara Glad
    stog ju att man fick ge dem till en vän om man ville, är ju bara att beställa i sambons namn också antar jag
    stod 1/person inte 1/hushåll
  • Mamma till Simon
    Tic1 skrev 2011-04-21 19:56:15 följande:
    Är Molos leggings med print smalare i modellen än de andra?? Köpte Colibrileggings till min smala dotter och tänkte sy in dem i midjan, men blev överlycklig att hon faktiskt kunde ha dem om än liiite stora. Har provat molo leggings förut men det har varit randiga. Så nu hoppas jag verkligen att det är så att de med print alltid är smalare....??   
    så upplever jag med det, att de med print är mindre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17