• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-30 21:14:32 följande:

Ja det är ju verkligen superfint!

Hmmm ja det får funderas på. Skulle vilja se den på...

Hmm, lite stor för Ava, men vill du så kan jag prova den på henne...
  • Jen80

Har shoppat jackor till mig idag. Hade två jag köpte förra veckan som jag lämnade tillbaka och står nu här hemma med två nya och kan inte bestämma mig. Gick hela våren mest i koftor för jag inte kunde hitta någon jacka som jag gillade tillräckligt. Till barnen köper man hur mycket som helst och till sig själv är man alldeles för snål. "Bara köp" säger min älskade sambo iaf

• Jen80
    lillronya skrev 2010-08-30 21:26:42 följande:
    Ja gärna. Får väl någon uppfattning om hur den sitter då iaf.
    Ska försöka komma ihåg det så får du isf bild imorgon kväll
  • Jen80

God kväll!
    Sitter här med ångest över alt jag shoppat... Uscha! Har en mängd grejer som får åka ut på T ikväll. Behöver verkligen pengar.
    Hur är det här då?

• Jen80
    CamillaJ skrev 2010-08-31 19:35:19 följande:
    Fiiiina bilder i BT =)))

Jen80- Den småfolksklänningen finns den till små??
    Fick du mitt sms igår? Clara var inte alls nöjd. Vi åkte hem rätt fort ... =/

Ängeln83- Vad är det för lurvjacka??? Nån ny?
    Ja, jag såg det . Får ses nån annan gång.
    Den börjar på 86/92, men den är liten i stl
  • Jen80

God kväll tjejer !
    Fick ute lite kläder på Tradera igår kväll och två är redan köpta på "köp nu". När det blir så tänker jag alltid att jag kanske borde satt högre "köp nu". Haha, vad girig man är. Vill alltid få ut så mycket som möjligt . Men äh, jag behöver bara få in pengar. Har hittat en höstjacka, en skinnjacka och ett par svarta Converse i skinn - allt till mig. Har egentligen inte alls råd så nu får det åka ut ännu mer på Tradera. Vad gjorde man innan man använde sig av Tradera ?!?!
    SmillaMilla: Ja, han är rätt nöjd över den ... ja, och det andra också...

• Jen80
    ängeln83 skrev 2010-09-01 19:33:21 följande:
    Godkväll
    Härligt med köp nu, ha ha, jag är likadan, tänker alltid att jag satte för lågt pris.
    Åh skinn Conversen är SÅÅ snygga, jag fick hem svarta och vita igår , beställde just ett par Raspberry ocksåDrömmer Så nu har jag snart 5 par Converse, får nog gömma några för sambon tror jag. Men åååh vad jag älskar dessa skor, har inte gillat dom innan men när light modellen kom så blev jag kär.
    Ja, superfina är de! Har letat efter ett par snygga höstskor och känner mig nöjd med mitt köp... även om de kunde varit liiite billigare. Ingen som har sett dem nånstans för under 995 kr?!?? Åh, raspberry är ju sååå fina!! Har provat de någon gång, men de kändes smalare än de i skinn... eller??
    Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha kvar skinnjackan OCH den andra jackan som är svart och mer lite... hmmm, ja finare. Svart, lite klockad, går nedanför rumpan och lite vid... knappar som inte syns och en stor krage. Enkel, men stilren. Kostade 1000 kr så det gick mycket pengar. Usch, ångest ångest! Men en skinnjacka måste man väl ändå ha?!? eller äh, inte skinn då, utan nåt billigt liknande, men fin ändå
  • Jen80
    melizza skrev 2010-09-01 20:34:58 följande:
    Tack!
    Svea är ju superfin i kaninkjolen och den jackan är såååå fin.

Jen80: vad söt lillkillen som sover med vantar och mössa på
    Haha, ja nu ligger han i kalsonger, fotbollsstrumpor och vantarna på . Men VÄGRAR sova!! Åh, han somnade innan jag kom hem från jobbet och sov kanske en halvtimma på soffan. INTE BRA!!
  • Jen80

Butte förresten... du såg att det låg något mer i paketet jag skickade va? Tänkte så du inte missade det. Var ju litet ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17