Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Nä nu skall jag sova. Blir väldigt tiidgt i morgon. Men kanske man kommer hem med en bubbelgum overall, så det får det vara värt.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-07 22:58:57 följande:
    Åh ska du och shoppa *avis*
    japp, jag o Anton far till uppsala i morgon. Skall bli så roligt. Måste ju köpa massa nya skolsaker.
    Stormis skrev 2010-08-07 22:59:20 följande:
    Är även hon inne i råååååååsa perioden
    Tic1 skrev 2010-08-07 22:56:25 följande:
    Är den väldigt skarpt rosa?? Har en Molo softshell i rosa från våren, vet du om bubbelgummen är mkt skarpare? Funderar på en jacka i den färgen men har ingen möjlighet att se den innan jag beställer  
    Nu minns jag inte nyansen som du vill jämföra med, men denna var som den heter, Bubbelgumsrosa . Tänk stor-rosa-boll-tuggummi. Inte ljus och inte mörk, utan lysande mellanrosa på nåt sätt. Om du gillar rosa kommer du inte att bli besviken oavsett. Jag lovar.
    ha ha jaaaaaa, din beskrivning av overallen låter helt underbar! Nu är det spikat. En sådan skall Svea ha. Nu är det bara att fundera på vilken mössa man skall ha till.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-09 18:26:10 följande:
    Ängeln:
    Den lila ser helt underbar ut!! Den kanske August skulle ha
    Ella har ju redan en lila

Smilla:
    Vad mycket fin post du har fått!
    Tack. Ja jag är helnöjd. De rutiga passar ju till massor här hemma. Varför har jga inte köpt dem tidigare? Visst kunde man även ha dem till katvig klänningen?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-09 19:20:57 följande:
    Kolla bilden som B&R har lagt in på den nu, där ser den inte särskilt fin ut och ängeln säger att den nästan är ännu mer åt det gröna hållet i verkligheten
    Men oj, där ser den ju inte alls fin ut
  • SmillaMilla

Osynligt...: Fin shopping! Men är jackan faktiskt bubbelgum? Ser ju precis ut som den Berrie jag tittade på i butiken i går.

• SmillaMilla
    Saraia skrev 2010-08-09 20:05:20 följande:
    tror ni en 6åring kan tänkas använda väpnarluva på vintern? ingen som vet hur den lila lurvväpnarluvan ser ut inuti?
    Aboslut. Det gjorde Anton förra vintern och då var han 6 år. Använde en tunn, men mest under en vanlig mössa.
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-09 20:10:53 följande:
    Tack! Mmm, det är Bubblegum, men färgen är knepig att få rätt, men det är definitivt tuggummifärg på jackan.
    ha ha okej. Åhhhh vad jag vill köpa en sådan till svea nuuuuuuu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17