Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ängeln: Fiin post!
    Mamma till simon: Sööööötis molly!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-31 19:06:19 följande:
    Tack, ja det var mycket fint idag
    är så nöjd med MAT jackan, den var verkligen i nyskick, var utan tvekan värd 300 kr

Måste bara få Ella att prova londontröjan också, för den ser INTE stor ut i storlek
    Ja jag vill också ha london tröjan, men är lite skeptisk mot den där lilla rosetten o det där pimpiga i halsen.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-31 19:14:36 följande:
    Nu har jag fått henne att prova i alla fall, Åh vad smal och fin den var i modellen!
    FOTO!!!!
  • SmillaMilla
    movie skrev 2010-08-31 20:20:18 följande:
    Men köp riley modellen, söt modell till coolt print
    hmmm vilken är det?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-31 20:25:11 följande:
    Smilla
    Rosetten är nog jätteenkel att ta bort om man skulle vilja, sitter bara ditsydd med lite svart tråd.
    Sen syns den knappt egentligen, inte om den hamnar på det gråa i tyget
    Men gör mig inte mer sugen än vad jag är. Om mina 30 auktioner ute på t säljer bra så får det bli en sådan.

Inte vet du om det snart kommer mer nyheter från molo?
  • SmillaMilla
    movie skrev 2010-08-31 20:30:20 följande:
    Finns på eleraff, verkligen super fin irl. Alice kan ha 92 i knapptröjor ff men jag köpte 104 på denna och ärmarna var lite långa men inget som störde.
    Alltså är jag blind? Förstår inte vilken du menar?
  • SmillaMilla
    H o p e skrev 2010-08-31 20:38:20 följande:
    Hej tråden, jag funderar på att köpa Nova Star-jenas till mina barn. Har aldrig haft såna till dem. Till saken hör att det verkar finnas tre olika modeller. Vanlig modell, XL och Harem. Är det någon här i tråden som har bilder på dom olika modellerna när era barn har dom på sig? Skulle vara jätte bra att få se dem på innan jag betsäller.
    Jag älskar ns byxorna. Har många bilder. Men annars kan du titta i ns bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17