Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vad kan man ha till denna kjolen?

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-08-31 21:14:39 följande:
    Rosa/rosa eller rosa/röda Katvig kanske?
    Åhhhhh tack för tipset! Rosa/rosa har jag ju haft till hängslebyxorna

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-31 21:20:48 följande:
    Kollade du på den med ädelstenar eller gillar du inte den heller
    Nä jag är nog kräsen. Hoppas nog att bambi passar, för det är den enda jag gillar. Eller den med småblommorna.
  • SmillaMilla
    Eddiebaby skrev 2010-08-31 21:28:03 följande:

Skulle egentligen komma in för att visa upp en bild på min sötfis i fina småfolkrånisen som kom från Smilla idag....TACK! .....men så hänger sig bara datorn hela tiden när jag försöker lägga upp bilder... *morr*

Ser att ett GRATTIS till Solouniko också är på sin plats....jisses vad kul och våra tjejer som är nästan på pricken lika gamla.....vad nöjd jag känner mig ändå nu med att jag har de ungar jag ska ha!!

Åhhhh vad kul att höra!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-08-31 21:45:16 följande:
    Godkväll

Vad tycker ni om matchningen i bt? Funkar småfolks gröna mössa till? Den cerise tycker jag är jättefin till, men den gröna är inte riktigt exakt samma gröna som i overallen tyvärr
    superfint!
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-09-01 15:36:45 följande:
    Smilla är du här?? Iallafall så passar bambi suuuuper till bubbelgum Solig
    Ja nu är jag här! TACK! Fick tips i dag från busorackartyg. Så måste bli en sådan. Tack!
  • SmillaMilla

God kväll tjejer!

Jen80: underbar liten kille i motorcyklar. Förstår att han gillar den.
    Eddiebaby: Åhhhhh så fint hon passade i mössan, helt plötsligt känns det inte lika hemskt att göra sig av med den skönheten.
    Melizza: Fiiin shopping o söt tjej. Hon har ju bara sååå fint hår.

Liljan: Visst har du sett att jag inboxat dig på fb?

• SmillaMilla
    Jen80 skrev 2010-09-01 19:08:32 följande:
    God kväll tjejer !
    Fick ute lite kläder på Tradera igår kväll och två är redan köpta på "köp nu". När det blir så tänker jag alltid att jag kanske borde satt högre "köp nu". Haha, vad girig man är. Vill alltid få ut så mycket som möjligt . Men äh, jag behöver bara få in pengar. Har hittat en höstjacka, en skinnjacka och ett par svarta Converse i skinn - allt till mig. Har egentligen inte alls råd så nu får det åka ut ännu mer på Tradera. Vad gjorde man innan man använde sig av Tradera ?!?!
    SmillaMilla: Ja, han är rätt nöjd över den ... ja, och det andra också...
    Åhhhhh ja de där converse skorna skall jag också ha! Väntar på en bra rabatkod på Ellos
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-01 20:16:35 följande:
    Smilla:
    Fina barn i BT!!
    De där leggingse funkar verkligen till allt! Märkte idag att de är superfina till me&i:s ängeltunika
    Tack för tipset. Måste testas.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17