Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OT.... men någon som vet vad som händer om man bygger en lekstuga högre än 3 meter!? en friggebod får tydligen inte va mer än 3 m utan bygglov. Känns ju urlöjligt att behöva söka bygglov för en liten lekstuga...

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-05-08 18:25:41 följande:
    Glad mors dag alla mammor. Jag passade på att lägga in lite bilder när jag ändå hade igång laptopen.
    Firar ni morsdag på Åland idag!? Här väntar vi 3 veckor till
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-05-08 18:33:46 följande:
    Vilken hääärlig dag vi haft! Strålande soooool, värme! Men ja svea vaknade med en stor borrelia ring i nacken. Läkaren reagerad även för hennes svullna ögon. Så nu blir det massa madiciner i två veckor.
    Fy va otäckt!!
  • 1 och 1 är 3

Busbellan: Nässelutslag skulle jag säja... har hon ätit något konstigt!?

Smultron: Jag räknar ner för fullt!!! Men en expedit hylla som växa garderob!? Hur tänkte du då? En kub till varje storlek eller!?

• 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-05-08 18:53:33 följande:
    Ja som ni märker kan jag inte citera. Smultron, ja vi verkar vara några som säger nässelutslag. Svea får jy det nästan dagligen, så vi är vana med det......också. Klippkort på sjukhuset bad jag om u dag :) två av tre barn har nu kommit upp i högkostnadskyddet redan.
    Har ni separat hogkostnad för varje unge!? Ja, jag har ju bara en unge men om jag inte fattat fel så har man ett genemsamt för barn där i Sverige...
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-05-08 18:53:16 följande:
    Ja perfekt ju..16 fack är ju asbra till storlekar och annat..Sen ska jag kombinera växa med Traderagarderoben så då blir det ju kanon Ska smäcka upp stänger också för att kunna hänga alla fina klänningar så att jag kan sätta mig under allt och bara njuta
    Och sen i oktober så ska du flytta till Örkell och få egen pool
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-05-08 18:56:19 följande:
    Hmm, funderar på vad hon har stoppat i sig idag och det är inget hon inte brukar äta.
    Välling till frukost och en yoghurt
    enbart potatis till lunch
    fil och flingor i em
    och så en kiwi också, men den fick hon efter att jag såg utslagen

Ja, jag vet hon äter ensidigt och lite men det är inte så mycket vi kan styra över
    Ingen konstig fruktyoggi!? Jordgubbar!?
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-05-08 18:57:44 följande:
    Ja gud ja! Måste bara styra upp allt runtomkring
    Låter lysande!!
    Busbellan skrev 2011-05-08 18:59:10 följande:
    Nej, bara vanilj som hon brukar äta dagligen
    Skumt....
  • 1 och 1 är 3
    Lalalong skrev 2011-05-08 19:27:58 följande:
    Angående Ellas utslag: 
    Fortsätt ha koll lite på tungan, det ser ut precis som när K hade scharlakansfeber (fast jag håller så klart också med om att det ser ut som nässelutslag! Men man kan ju ha koll på fler saker ). Men hon hade dom där utslagen i typ 2 dagar, om jag minns rätt, innan tungan blev en typisk smultrontunga!  

Då ringde jag VC direkt och hon visade sig ha halsfluss, rumpfluss och scharlakansfeber.  
    Rumpfluss!? Förvånad
  • 1 och 1 är 3
    ChokladMoshin skrev 2011-05-08 20:03:23 följande:
    Godkväller!

1och1: Du råkar inte ha länken till den där fina lekstugan igen? Har tappat bort den och ville visa maken då han helt plötsligt vill ha en till barnen.
    www.lekbo.se

Finns tydligen i två storlekar. 7995 resp 10 995...

Min man har idag sagt att han ska bygga en egen iaf. så nu ska vi bygga ett torn som vi pratat om från början. funderar  bara på om det ska vara fyrkantigt eller 6 kantigt...

Och så va de de där med höjden... man får tydligen inte bygga över 3 meter utan bygglov....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17