Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-05-17 21:39:03 följande:
    Hej i tråden!
    Vad händer?Kan tänka mej det!
    När kommer V hem?
    Kan du hålla dej till dess?
    Han va hemma när jag körde och bytte bil... men jag lyckades ta mej ur den situationen med ett par äggmackor till kvällsmat... sen körde han utan att besöka garaget och upptäckte således inte att det stod en volvo där istället.... Fast när jag fick bilden av Uffe kunde jag inte hålla mej längre... så den skickade jag till honom. Troligtvis lossar han för han har inte ringt än....

Grattis till ER idag!!! <3
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-05-17 22:27:33 följande:
    Tack
    Nu har jag pratat med min man, han tyckte de såg bra ut men hans stora fråga var, HUR har du lyckats hålla tyst om detta så länge!?  
  • 1 och 1 är 3
    WTF skrev 2011-05-19 20:37:36 följande:
    Hmm, mycket intressant...

Vad sa gubben om bilen? 
    Super nice!!! Fast mest förvånad över HUR jag lyckats hålla tyst så länge

BUTTE:

Ev åker Everloon med man på ördag från Örkell, men en annan väg hem ju... det finns då plats till er där!
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2011-05-19 21:21:16 följande:
    om 98 i leggings börjar sitta precis.. ev tom lite kort..
    skulle ni köpt 104 nu då eller gått på 110 på en gång? 104 kommer ju sitta bra nu, 110 lite stora.. men ? ehh.. ?
    jag vet inte? eller några i varje stl?
    Jag gillar ju lite av varje, så växer dom itne ur allt på en gång
  • 1 och 1 är 3

God morgon!

Eller ja, god och god... Ligger på soffan och tycker synd om mej själv... Drack ett par cider igår em och ett par glas vin till pizzan på kvällen. Min mage har sagt upp sig totalt och jag har tillbringar hela natten vaken med värk... känns nästan som fl värkar... ONT gör de iaf! Vekrar har lugnat ner sig nu och jag har fått i mej lite mat. I övrigt mår jag kanon bra, till skillnad från resten av sällskapet

Salg på onsdag och jag längtar till tusen!!

Ser att ni pratar tatueringar oxå... min nästa lär aldrig bli av Det är ett gäng liljor som ska gå längs benet och upp, höften bar på ryggen.. tatueraren visade den för mej sist, såååå snygg! Men jag har hpå tok för ful mage för de! så de får vänta till jag e smal och fin, och känner jag mej själv rätt blir väntan lååååååång Förvånad

• 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2011-05-23 08:55:08 följande:
    Det lättaste om man ska skicka bud är att skriva vad man absolut vill ha helst, annars bara storlek och plagg. Typ tröja 116. Kanske favoritfärger och jag tyckte det var bra att veta om det fanns nåt print dom absolut INTE tyckte om. Man kan liksom inte skriva det och det printet för man vet aldrig vad där finns, så då blir det jättesvårt för budet...
    Jag har fått en sån lista.... på den står det PÄRLPLATTOR! Finns de itne litar jag på dej Absolut inte gitarrer eller stjärnfall!

Sånna listor gillas! Det är SKIT svårt rent ut sagt att vara bud, man vet ju aldrig vad som finns och i vilka storlekar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17