Busbellan skrev 2011-05-31 08:24:57 följande:
Kanske var lika bra att inte göra den nu
vad är det för sommarjobb du sökt?
Buttelina skrev 2011-05-31 08:21:19 följande:
psykologi och ledarskap

. alla dessa jäkla teorier. blääääää. skönt att du klarade tentan

jag fixade hemtentan och redovisning och grupparbetet. bara detta skitet kvar.. nu skiter jag nästan i om jag klarar den eller ej, vill bara att det ska vara över

Jag har fått sommarjobb inom hemtjänsten...men det jag var på intervju för igår (2a intervju, med distriktschefen denna gången) var en fast tjänst som logistikansvarig på Jysk i Ronneby. Jag kommer bli skitledsen om jag inte får det

Perfekta jobbet för mig ju...har både utbildningen och erfarenheten så jag BORDE få det, annars blir jag toksur och kommer ifrågasätta stort varför någon annan fick det! Får hoppas att inte nån sökt det som har mer erfarenhet (jag har bara totalt 3 år som säljare)...det skulle väl vara det som inte är i topp för mig.
Jag har liksom mest börjat plugga för att ha något att göra då jag inte pallar o bara vara arbetslös...men egentligen är jag ju utbildad och vill bara jobba!! Har varit så deprimerad över detta, det vore så underbart o bara få ett jobb!
Sambon är inte ens färdigutbildad och honom jagar de. Han har haft 3 olika projekt nu utanför skolan och till hösten har han fått en 75%-tjänst som han på något vis ska få in som praktik under utbildningen så han ändå går klart den och får sin examen. Känns skönt att någon av oss lyckas iaf...