Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-08-27 21:17:40 följande:
    så tänker min gubbe med.....vaddå köpa overall nu?? det är ju inte vinter än.....
    Ha ha, ja precis sådär, beställde overall till Liam för några veckor sen och gubben bara skakade på huvudet. Men man vet ju hur fort dom tar slut eftersom dom flesta kloka mammor tänker som vi Kul att stå där utan lixom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-27 21:31:20 följande:
    helt ok pris och SUVERÄNA SKOR!  superlätta för barnen att hoppa i
    Låter kanon bra Liam kan ju aaaaallt själv så det vore ju bra om han hade en chans iaf
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-27 21:38:30 följande:
    åhh det där känner jag inte igen

jah letade runt och klyddade som fasiken med vinterskor förra året. provade superfit i butik men nä dom var för smala för mina barns fötter så vi testade viking och de var verkligen toppen!
    tror tom lillebrors funkar i år igen Förvånad. jag valde mellan en sko som var 1.6cm större än foten och en som va 2.2 cm större.. eller nått sånt. till slut blev det de som var 2.2 cm större för att han inte skulle växa ur dom mitt i säsongen.. och hans fot har bara växt 5mm i år Förvånad. så dom är ju fortfarande 1.7 större än foten...
    men det är rätt så bra för hans fötter behövde stanna upp lite *bigfoot*
    Ha ha, näää, dom är ju inte alls envisa i den där åldern

Oh vad skönt att dom funkar även denna säsongen, då spar du ju lite pengar där Vilken storlek har lillebror?
    Liams fötter växer saaaaaaakta, svårt att tro att han kommer ärva sin pappas sko storlek, men tydligen hade sambon typ storlek 36 och sen pang så hade han 46
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-27 21:43:12 följande:
    han har strl 28 men det har han haft ett helt år nu.. hans fötter växte tre strl ett år sen har dom stått stilla. skumt
    Oj!!!
    Liam har 24 , börjar gå mot 25 nu. Hans fötter växer typ 1 cm om året, om ens det.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-27 21:44:18 följande:
    vilken strl har liam?

pappan 46or min gubbe har 42or och jag 38ca så jag fattar inte lillebrors stora fötter
    24, snart 25
    Ha ha, jaaaa han är verkligen big fot, ser ganska så kul ut när jag hänger upp strumpor kan jag lova. 46-36-24-19
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjolla: Guuuuud vilka fina matchningar med lila/gul Katvig, löööövely
    Jen: Fiiina barn, o herregud så söt ekorre tröjan var.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-08-27 22:05:31 följande:
    hallå på er!!
    Ni som köpt kik kids nya klänningar (hilla och liljan i alla fall tror jag) var finns de nånstans.
    Har bara hittat den blå på babyshop, men vill nog ha nån annan färg
    Jag beställde just röd och lila Kik Kid från Funkybaby.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor

Jag har sovit som en stock inatt, skönt att slippa sambons snarkningar ibland

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Jullessk skrev 2010-08-28 07:59:42 följande:
    Hej,
    hur är fleecen storleksmässigt i år (Molo alltså)?
    Hej hopp

Jag tycker dom är överlag ganska så små, jag har köpt 110 och 116 till min son som annars drar 98/104.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som vet nån shop som har Molos regnbåge regnbyxor?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17