• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:27:40 följande:
    just därför jag gillade vår köp o sälj på fb bättre innan när man "kände" alla som sålde där o visste att de var noga med o beskriva plaggen rätt. Nu är det så mycket nytt folk där o säkert en del som försöker bli av med "skräp".
    håller med
  • h80
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:49:30 följande:
    gärna men tyvärr är det för mkt löst folk där med nu Drömmer
    men där är i då mångs, bara 127 medlemmar
  • h80

är totalt OT o tipsar om att din sko har halva reapriset på barnskor om man är medlem. Köpte precis 2 par vårkängor till A för 200 istället för 700 Glad

• h80
    LitenBlomma skrev 2011-02-04 17:18:07 följande:

Är gemstones suiten väldigt mycket större än normalt eller borde Ida egentligen bara ha 86 i suits? Måste vika upp den massa i benen Obestämd 
    hur stor är hon? min stora tjej på snart 2½ 89cm har 92 o där finns växmån
  • h80
    Buttelina skrev 2011-02-04 18:00:12 följande:
    är det bara jag som tycker det är hel jobbigt med EN grupp till?
    jag köper bara av er "kändisar" och får jag skam bud så säger jag bara fuck off visst är det irriterande och fenomenet startade efter meandi och pop säljsidan kom till. där är det ju ännu mer pinsamt hur det budas skambud.

Bara till att sätta upp regler på vanliga sidan att skambud är förbjudet och den som skambudar blir utkastade. Och vill man undvika att riskera att köpa plagg i dåligt skick så handla bara av dom man känner.
    Jag har några stammisar som handlar av mig. vissa härifrån och andra som inte hänger här vad jag vet
    håller med om att de är jobbigt med många grupper, men man kan ju skippa me&i o pop o villervalla grupperna o lägga allt i danska
  • h80

Ni som har koll på Malmö: Ligger det inte en barnklädesaffär vid davidhallstorg, eller är jag helt ute o cyklar?

• h80
    THEA och Grodan skrev 2011-02-04 20:14:42 följande:
    H80: det var AjaBaja förut, men dom har flyttat till typ Gustaf Adolfs Torg ;) Någon som hört av Lillronya idag? Behöver få tag på henne så jag vet vilken buss jag skall ta imorgon ;)
    äsch vad synd. Ska på bio med lillan imorgon o tänkte vi kunde ju slinka in i nån bra affär när vi ändå går förbi. Det blir nog för långt till ajabaja.
    Hur är det med llm, kan man parkera i närheten? 
  • h80

fortsätter mina shoppingfrågor, är det nån som har varit på illerhiller de senatse dagarna o vet om de har nån rea kvar? o om det är öppet på lördagar?

• h80

ååhh nån som vet om det finns katvigs grön/gröna någonstans? 74-80 o  98-104. Har inte sett det förut, men nu var jag på llm idag o blev totalt förälskad, det enda de hade var en body i 68 så jag köpte den. Den passar väl E 1 el 2 veckor till.....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17