Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Snälla ingen som sett rådjursklänningen? VILL Ha!

• SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-09-16 10:22:04 följande:
    den ha ja med ;) vi har verkligen samma smak mga här kläder som annat P
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 09:19:07 följande:
    God morgon!

Jag tror att vi skulle kunna sälja alla andra leksaker vi har för att baaara ha kvar Fisher Price lekstol
    Lova är helt besatt av denna stol-från morgon till kväll..

Kommer vi hem till någon annan som har en likadan så parkerar hon sig där då också
    hihi sötnosen =).........

idag håller vi alla tummar å tår  KANSKE så får vi en 4:a lägenhet tvåvåning med uteplast...... som ligger typ 2 min härifrån...
    vanligtvis så behövs ju 2500 köpoäng för att få dem men man får ju byta lägeneht =P... å dem som har den nu ska flytta, dem får reda på om de fått en annan idag.. så då byte vi å dem säger helt enkelt upp vår lägenhet istället=)...
    åhhh vad spännande! Håller tummarna!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-16 10:25:43 följande:
    Smilla:
    Åh så fin klänningen var!
    Tack. Den ser väldigt smal ut. Så får se om den passar svea.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-16 10:28:08 följande:
    Annars kan du ju säga till Drömmer
    Skall tänka på dig Var ju 40% också så ganska billig.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-16 11:30:44 följande:
    O jag är sådär lagom anti leksaker just nu, kanske mest för att Liam bara vill ha bilar, bilar och åter bilar Är så trött på alla små bilar och däck som ligger precis överallt.
    ja hade de städat upp sina leksaker på kvällarna, hade jag mer än gärna köpt massor. Men aldrig nu!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-16 11:35:05 följande:
    Ja DÅ hade det varit en annan femma, men då det är jag som får städa upp allt så blir det inga mera Liam har dessutom överflöd av leksaker. Och så längde vardagsrummet och gärna soffan ska vara en lekplats så blir det heller inga mer, tänk om han kunde leka på sitt rum istället.
    ojoj ja drömma det kan man ju Vi har faktiskt börjat med stjärntavla här hemma. Man fåår en stjärna om man städar på kvällen. Vid 5 stjärnor på fredagen får man popcorn
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-16 11:39:55 följande:
    Ja man kan väl det Märkligt att han är så duktig och städar upp när vi är hos nån annan, men hemma går det verkligen inte.

Oh, det kan ju vara värt ett försök
    ja mina barn har börjat städa mycket bättre. Dock var svea sjuk en dag så vi får nog fuska dit en stjärna utan att hon ser. :)
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-09-16 11:48:57 följande:
    smultron :  kan de ha varit JUMBO BEBE  ;) ni va inne på hihi... dem e odtast stoooooooooora barnaffärer=)å har verkligen allt du behöver till ett barn... en som ja var på i aten var typ 4 våningar med grejer hahaha =P.. blev en del shopping ja =P..

lite OT fråga men ni e så duktiga på att svar på shopping ändå=P
    har köpt kavatkängor till maxen defender. behöver han ha ett par fodrade regnstövlar med då kanske?? till blask..
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=

lr
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=
    vi andvänder fodrade stövlar, som den första. Ganska tidigt på hösten. Typ nu. För vanliga stövlar är kalla! Men absolut inte sedan när det blir snö ute.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-16 11:56:55 följande:
    Hur mycket skor köper ni till era barn till hösten/vintern?
    Gummistövlar, fodrade gummistövlar, höstkängor och vinterkängor, det räcker väl va?
    Nån som har tips på fina höstkängor, det blir ju mest fodrade gummistövlar till vardags men vill gärna ha några när man ska iväg på annat.
    Ja det låter bra. Som höstskor köpte jag dessa till Svea:

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=264230&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dtretorn%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

Jättenöjd med dem!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17