Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-09-16 08:06:12 följande:
    Stackare! Så jobbigt
    Men trevligt med shopping, had eodm öppet så tidigt?!
    ja jag bor ju på landet, så det finns ett litet hus med en matbutik och en ekologisk butik (där de säljer duns). Tänkte fara in o köpa lite halstabletter, men matbutiken hade stängt, men den här andra butiken hade öppet Lite komiskt.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-16 08:07:46 följande:
    God morgon!
    Trist att vara sjuk, men hoppas du orkar fota de fina kläderna sen

Här är det som vanligt Ella som är sjuk, hon har inte gått en enda hel vecka på dagis hittils i höst
    Ja inte är det kul inte. Och vi som får massor av gäster i morgon. MÅSTE bli frisk. Skall nog sätta på bastun.

Stackars lilla Ella! KRAM till henne!

Skall se om jag orkar fota lite senare.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-16 08:14:00 följande:
    Usch bastu låter inte som det mest lämpliga om du har feber, ska du höja kroppstemperaturen ännu mer

Hur går det förresten att lämna på dagis nu?
    ja men jag känner mig desperat.. Måste ju blir frisk! Det här går ju inte! Andra tips?

Jodå det går mycket bättre på dagis. Hon är lite ledsen när jag lämnar, men blir glad innan jag hunnit gå ut genom dörren. Då hör jag henne skratta med de andra barnen.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-16 08:22:55 följande:
    Mårning!

Är det farligt att överanstränga sig när man e gravid?

Bar plank och grovsopor 5 timmar igår och kände mig väl lite trött i kroppen sådär, men inatt så mådde jag så sjukt dåligt, kändes som jag skulle bli magsjuk, mådde grymt illa och svettades som en tok, idag känner jag mig helt knäckt..

Nu börjar jag tänka att det kanske inte va så bra för bebisen
    Ja alltså man reckomenderar väll att man inte skall bära tungt som gravid. Risk för förvärkar eller har jag fel nu kanske? Men vill inte skrämma dig! Kanske bara en myt. Ring bm så blir du lugn igen! KRAM
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-16 08:33:27 följande:
    Jag känner verkligen stor sorg att Katvigs blå/blå ränder har gul kant, jag e helt kär i dom ränderna, men klarar nog inte de gula till   VARFÖR gör dom så??? *snyft*
    Känner nog lite samma
  • SmillaMilla

Visst var det några här som skulle fara till Underbara barn mässsan på lördagen den 9 oktober?

Jag bokade in en bussresa dit!

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-16 08:47:55 följande:
    Sitter och har lite smått panik över hur fort tiden går, min lilla skrutta tog just sina första steg alldeles själv, har sprungit runt med lära gå vagnen ett tag men nu stod hon vid bordet, släppte och gick flera meter
    Åhhh häftigt!  Hur gammal är hon?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-16 08:59:30 följande:
    Ja vi planerar det, men får se hur det blir med ekonomin. Så många som fyller år nu i oktober, och så ska jag bli faster den 4 så jag vill ju träffa den lill* också. Men sthlm är ju visserligen ett bra ställe o shoppa alla födelsedagspresenter på Men det kostar så jäkla mycket o ta sig dit Obestämd Vi har lite annat o spara pengar till nu...så vi får se, sambon blev lovad 35.000 för ett konsultjobb, någon som vet hur det funkar om jag fakturerar det genom mitt företag?? Han har ju liksom inget, kan man göra så att jag fakturerar det o om någon undrar så är det jag som gjort jobbet Oskyldig
    Ja det kostar ju en del. Min buss resa kostar "endast" 500 kr inkl inträde och frukost.

Det låter inte som någon bra lösning. Men kan du inte skriva in honom i företaget? Eller att han startat ett eget så att han kan göra fler uppdrag?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-16 09:06:48 följande:

denna
    Åhhhh den har jag med. Men min favorit är ..... hmmmm varför står det inte vad den heter?
  • SmillaMilla
    Eddiebaby skrev 2010-09-16 10:04:05 följande:
    God morgon!
    Tittar in lite snabbt och undrar om någon har nåt tips på något bra att matcha till pink/raspberry leggingsen från Katvig??? Känner att Tildes blir liggande här o de måste börjas användas nuuu innan de blir för små!
    Åhhhh de är så fina till ns klänningen!

Kanske inte bästa bilden. Men de är superfina till den!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17