Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjing i tråden!

Fick hem en massa fint Molo idag! Dessvärre måste två tröjor bytas i storlek...Dom är alldeles för korta i ärmarna trots att jag tog till en storlek för att stortösen skulle kunna använda dom i höst/vinter! Förvånad
    Hoppas att rätt storlekar finns kvar nu...

• OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-07-12 20:35:17 följande:
    Åhhhhhh fin post! Hur var stjärntröjan? Den ser så tunn o mjuk ut.
    Den är supermjuk och tunn, tunnare än andra Molo-tröjor, regnbågen är likadan. <3
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-12 21:13:34 följande:
    Blöööö... Vilket jäkla skitväder alltså, nu vill ja ha VINTER!!!

Krypet--- Ybertjusig hopping Tungan ute  Hur e tröjorna i strlk? de långärmade
    Mmm, väldans tjusig!
    Tröjorna var normala på längden, men korta i ärmarna. Jag tog ändå 122 till min tjej som varken är stor eller kraftig och heller inte har apärmar, men den var alldeles för kort i ärmarna, hoppas kunna byta upp mig en strl!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-12 21:21:58 följande:
    Hm.. knepigt Obestämd Undrans va vi då ska ha i dom tröjorna?
    Mmm, jag har samma problem med lillfisan. 104 är bra på längden åt henne men hon måste nog ha 110 för ärmlängden...Men då blir dom ju för långa över magen...
  • OsynligtSmåkryp
    Saraia skrev 2010-07-14 17:41:41 följande:
    vad ska man ha till leggingesen??
    www.busochrackartyg.com/product1724/category1...
    e detta en tröja el tunika??? ny modell??
    Vilken hemsk tunika/tröja! Varför inte en vanlig fin modell utan sådan krage?
    Men annars var det massor av fint som kom idag och jag har shoppat nada än så länge...*klappar mig på huvudet*
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-07-14 18:44:58 följande:
    Inga nyheter här heller..
    men har handlat på tok för mycket på rean..

eller jo.. regnbågsrånisar, regnbågsfilt och regnbågs sängkläder idag...Drömmer men inga kläder kläder...Flört
    Jag har handlat en massa nyheter redan, men ingenting idag.
    Måste få lite sålt på seeega FB först. Cool
  • OsynligtSmåkryp

Någon som vet om det finns någon shop som har både dockhusleggings samt den lila stjärntröjan i strl 110? Hittar inte, och vill inte beställa från hundra affärer ju...Dessutom vill jag betala med kort, inte bankgiro eller så.

• OsynligtSmåkryp
    stjärna4 skrev 2010-07-18 20:18:56 följande:
    Frågar igen!Någon som har sett det lila med stjärnor i verkligheten som vill tycka till om det är fint eller inte!!!??
    Har tröjan och leggings och dom är superfina!
  • OsynligtSmåkryp
    Greksmurfen skrev 2010-07-19 18:04:26 följande:
    hejhej.....tittar in en stund..... en liten svarthårig flicka e född...såååå söt min lilla prinsessa...Baby
    Ohh, GRATTIS! Verkar ha gått ganska snabbt ju, skönt! Ser fram emot bebisbilder att gotta ned mig i sedan.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:32:10 följande:
    Å filten är så himla fin alltså!!  *lövar*

Ska på RUL om 13 dagar, men här vägrar dom tala om könet även om de syns supertydligt Jag som vill veeeeta så man kan hoppa fina molosar OM det är en tös
    Ohh, vad tidigt du ska på RUL...*avis*
    Vi ska inte förrän i v 19+2, surt som sjutton ju! Men å andra sidan talar dom om könet här, fast vi vill ju ändå inte veta, men ändå.
    Här får bebis snällt ha på sig det som är fint, här skiter vi i könsuppdelningen och kör glatt på rådjur och hajar om vartannat.
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:50:50 följande:
    Vilket datum ska du dit?

Jag kan gå lite senare om vi får veta könet, ska vi byta?

Jo jag hade tänkt lite så åxå, att bara de är fint så blir det bra

Har du känt av bebis nåt än? Jag har inte känt ett smack, längtar efter en liten spark Hjärta
    16/8 ska jag dit...Evigheters evigheter dit...

Nä, har inte känt något än, trodde jag kände lite fladder kring v 13, men inget sedan dess så det var väl bara fantomfladder eller nåt.
    Väntar ivrigt på minsta lilla hicka eller kick, men det känns kanske inte genom allt daller.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17