Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2011-02-22 13:42:14 följande:
    Det låter inte bra för sonen Hoppas det löser sig och att han känner sig bättre snart. 

Vi hade en bra höst, men nu efter jul har det varit alltför mycket sjukdom. Jobbet läggs på hög, men vad ska man göra liksom Flört 
    Näe, men det är också det som är största anledningen till att vi flyttar härifrån i maj, så han får byta skola.
    Aldrig varit med om en sån dålig skola.
    Näe det är roligare att vara hemma och leka med mamma och 3 åriga syrran istället för alla kompisar, ja då är det ngt som inte ära bra.
    Ja, sjukdom är inte mycket att göra åt, men roligare kunde man ju ha.....
    LJ2 skrev 2011-02-22 13:43:42 följande:
    ja, den e så fin!! =)
    vi arh ingen sån kvar nu, såde 104 för ett tag sen ..
    eller.. tro inte jag har nån mer.. måste kolla.. :-P
    Helle skrev 2011-02-22 13:37:30 följande:
    Jag skulle behöva gå ner i källaren och inventera lite om något ska ut på T eller ja, mer vilket som ska ut på T kanske
    t e bra, men man blir lätt "jag tar de sen"
    jag hade allt fotat, sorterat i högar o allt.. la up flick.. o ja.. de packar jag nu-. o pojk e kvar som ska ut än.. haha..
    o dessutom rensa ytterligare bland linnen o sånt.. =)
    Ja, den är underbar. Och jag som sa tidigare att jag inte gillar grått, den har ju marin/grårandiga ärmar och röda kantband och är bara så fin Hjärta
    Bra koll på vad som finns i lådorna där
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-02-22 23:21:22 följande:
    Godkväll! Dags för ännu en jobbnatt här på SSAB, härligt värre  Imorgon hoppas jag på post från Ajabaja, men jag vette tusan vad jag ska göra med tröjan jag beställde i 104 Är det rea så är det

Har också blivit grymt sugen på en MAT anorak, ni har ju lovordat dom så mkt så de bara måste ju vara bra? Och de är ju grymt snygga med! Men är det "praktiskt" att dra över huvudet? Ä lite kär i den nya gröna färgen
    LÅter tufft med nattjobb....
    Ja, rea shopping är alltid befogat även till växa lådor långt fram i tiden
    Vill också ha en MAT anorak, vart kan man kika på dom. Bra att ha till Mini i höst som ändå bara sitter i vagnen.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-02-22 23:32:00 följande:
    Ja det börjar bli lite jobbigt, men vi ska skicka in papper om havandeskapspenning nu så får vi se om det går igenom Javisst haha speceilt när det är nått så fint så man bara MÅSTE ha det, oavsett storlek Lite knäpp man är Men är det rea så är det, 70% var ju galet billigt nästan!

Jag såg dom på houseofkids.dk men tror någon svensk shopp hade fått in också. Undra om 92 blir bra på Milla, hur är de i stl?
    Ja, håller tummarna du får vara hemma lite innan bebis kommer. Inte kul å jobba in i det sista.
    Blir allt lite avis på er gravida.....Drömmer
    Ingen aning om hur MAT är i stl. Aldrig ägt ngt därifrån.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-02-22 23:46:28 följande:
    Nä och min arbetsplats är verkligen inte bra för gravida egentligen så jag tycker det borde gå igenom. Annars kommer jag nog ta FP och några semesterdagar ett tag innan iallafall. Jaså det är du haha, kanske dags för en femma snart då Drömmer

Ja den Hummeljackan var också världigt fin
    Då hoppas jag du får igenom det.
    Näe, en femma kommer det inte här. Det sa vi och för sig om fyran också.
    Men inte om jag får bestämma.
    Ja, himl afin i färgen,
  • ChokladMoshin

Nattis på er <3

• ChokladMoshin

Gomorron.
    Fy behöver trösta mig med shopping, kan knappt andas här och sitter med min Bricanyl......astma är inge kul.
    Nån som sett Katvig´s blå/blå och lila/lila sommarsuits nånstans?

• ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-02-23 09:26:10 följande:
    Gomorgon!

Usch stackars dej!
    Luften är inget vidare nu för asmatiker. Har en hes liten son och på jobbet löstes jag av av en tjej som var väldigt matt av astmabesvär.
    Hoppas det blir bättre snart!
    Tack
    Glad jag har det och inte barnen i alla fall, stackars din lilla.
    Vi upptcäkte ju en vattenläcka i huset lagom till flytten, och det har ju läckt in vatten under hela parketten i vardagsrummet ett par månader, så nu när vi tagit loss alla socklar för det kommer en byggare för att kolla på det imorrn så pyser ju all mögel lukt ut......Kräks
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-02-23 09:37:33 följande:
    Å mögel är ju helt galet äckligt! Och farligt..
    lilyanna skrev 2011-02-23 09:33:08 följande:
    Ok, så dem är väldigt stora i storlekarna tolkar jag det som då?

Är det bara byxorna som är stora eller är alla plaggen det?
    Ja om man jämför med lindex tex så är ju NS jättestort.
    Klännigarna denna säsongen är tokstora.
    Hoodarna har jag inte provat men de såg rymliga ut.
    Wct-byxorna är också stora.
    Ja, fy vad det är äckligt, kvävande. Efter visning i helgen så rivs hela golvet upp och ska läggas nytt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17