Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-04-22 10:39:12 följande:
    ringde o vi var välkommna in, så nu åker vi
    lycka till!!
  • Kristyr

Åhhhhhhhh min sommar är räddad! {#lang_emotions_sunny} Om det nu kan hänga på en t-shirt! {#lang_emotions_dreamer} 

Småvi kommer få in mitt favorit älsklingsprint från småfolk (ur sommar kollektionen)!! {#lang_emotions_heart}

• Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-04-22 11:00:03 följande:
    Hej i tråden förresten!Såg ni diskuterat nattsömn, vi har våra barn i sängen hos oss hela natten så jag är inte särskilt medveten om de vaknar en, två eller flera gånger om natten.Välling ger vi bara till den yngste och han får kväll samt förmiddag. Vår äldste vägrade vällig i alla former och flaskor!Jag är oxå sugen på Småfolk! Tur ni påminde mig om Babyshop, ska ta en titt där! Vilket print??
    {#lang_emotions_heart}

http://www.smafolk.dk/tcms/gallery_images/_t-shirt_short_sleeves_1/Style-02-106-07.jpg
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-22 11:06:45 följande:
    Åh finaste, den måste Liam också ha.
    Den är superfin! Hoppas inte de kommer v18 när jag ligger på BB för då lär ni shoppa slut på den...{#lang_emotions_undecided}
  • Kristyr

fick zillstar paket idag men inget från funkybaby fast det skickades i förrgår *hmm*

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 09:20:40 följande:
    Godmorgon sötfisar.Fredag och solen skiner, lovely, hoppas nu på lite värme till helgen då vi har tusen saker som ska göras i trädgården.Idag hoppas jag verkligen mitt paket från Zillstar kommer.
    fick mitt igår..... åhh vad fin bil t-shirten var!
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 09:40:11 följande:
    När betalade du? Jag betalade i söndags så jag tycker minsann det borde vara på g snart.Åååh, ja jag tror den kommer bli uppskattad här hemma till min biltoker
    jag betalade nog med i söndags tror jag.

Betalade funkybaby samtidigt men har inte fått därifrån och har inte fått från liten på landet heller där jag betalade med kort i veckan.
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-23 10:11:20 följande:
    OT men någon som har köpt Villervallas shorts till sommaren (de som är på ordinarie pris) alternativt vet om de finns att se någon annanstans på webben än på deras sida. Bilderna är ju inte superbra där.
    jag har köpt dem...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 10:08:21 följande:
    Eller om det var i måndags jag betalade kanske...jaja, kommer det inte idag så kommer det väl nästa vecka, jobbigt med en lång helg däremellan bara
    tycker du borde få idag då om du betalade i söndags eller måndags

Tycker med jobbigt att det är fredag och att det inte kommer post i helgen när all veckans post inte har anlänt än. Får hoppas att de dyker upp idag..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17