Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

AochJsMamma skrev 2010-04-24 20:03:42 följande:
    vill oxå ha de fina småfolkstövlarna!  Nån kod eller var det ordinarie pris?
    Rabattstegen:
    Handla fЖr 500:- och fЕ 20% rabatt ,  ange kod  vЕr20
    Handla fЖr 750:- och fЕ 25% rabatt,   ange kod  vЕr 25
    Handla fЖr 1000:- och fЕ 30% rabatt,  ange kod  vЕr30
    Handla fЖr 2000;. el. mer och fЕ 35% rabatt,  ange kod  vЕr35

Erbjudandet gДller fram till 25/4 pЕ klДder till ordinarie pris men inte pЕ Nova Star eller Mini A Ture.
    AochJsMamma skrev 2010-04-24 20:05:37 följande:
    har oxå sett ett gäng måsten bland Småfolk t-shirt som kommer snart... massa fint ju!
    åhhhhh jag vet {#lang_emotions_heart}
    SmillaMilla skrev 2010-04-24 20:06:41 följande:
    Låter som en bra plan!
    Hoppas den håller bara {#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr

Var på Blingo "party" idag men jag shoppade INGET!! Men tycker de där kläderna är lite svårt matchade med de danska. Man måste ha endel blingoplagg för att de ska gå och matcha med varandra... eller har jag missat nått.

Det vara bara ett par grå "puff"byxor jag vill ha men de fanns inte i rätt storlek, då fick de vara med en beställning....

• Kristyr
    Helle skrev 2010-04-25 20:22:57 följande:
    God kväll! Händer det något kul här?
    hoppas 92 shortsen passar nu... {#lang_emotions_dreamer} kunde inte låta bli.....{#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-25 20:34:25 följande:
    Jag har aldrig varit på Blingo-party så jag har tyvärr ingen åsikt  Det är packat och postat! 
    deras färgglada saker har inte alls samma färger som danskkläder... men det är väl bra att hålla sig till danskkläderna och NS och inte snöa in på så mycket annat

Såg mailet att det var det
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-26 18:21:33 följande:
    var den fin
    sonen började direkt gosa med den som han gör med sina småfolklurvjackor..
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-26 18:39:55 följande:
    haha sicken goding
    ja han tycker de är så mysiga...{#lang_emotions_sunny} Kan inte annat än att hålla med...
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-04-27 09:25:42 följande:
    Godmorgon!Suttit o kikat på småfolks hemsida och inser vilken dyyyr småfolk sommar det blir. Som vanligt Lyftkranar, traktorer, krokodiler, nyckelpigor och gud vet allt! Så fint!
    jag veeeeeeeeeet!

Å god morgon!
  • Kristyr

exakt en vecka kvar, undrar om man kan känna sig mer oföreberedd än jag gör... ??

• Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-04-27 09:48:49 följande:
    Undra om man någonsin kan känna sig förberedd för något så stort som en förlossning.....för jag gissar att det är den du syftar på! Är ju ett mirakel varje gång det sker! Lycka till!
    om man var stor och flåsig och kände sig lite som en flodhäst skulle man känns sig lite mer redo. Men när man känner sig om som en ballerina okey inte helt kanske men..... så känns det vääääääääääldigt avlägset.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17