Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-04-28 20:46:30 följande:
    å en turkos/vit suit skulle sitta fint rosa/gul tshirt åxå..eller egentligen alla ränder känner mig lite randig
    ska handla mer ränder sedan....
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-28 20:50:38 följande:
    Ja, det är ju det där med favvisarna. Jag vill absolut ha badbyxor till killarna och äppetröjor  
    Exakt. Och det är ganska olika vad olika shoppar tar in för print.
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-28 20:55:26 följande:
    Ahh, perfa. VV är lite längre eller?
    ja de var lite längre, la inte på minnet hur mkt längre... men längre var de iaf.

dvs vv stl 92 och katvig stl 92
  • Kristyr

Ängeln> Sa ju att det skulle göra ont! Snyggt kommer det bli....(eller är)

• Kristyr

Åhh var så "trist" att välja kläder i morse, hittade verkligen inget fint som jag kunde ta på....

Inte kul när de kan ha kläder såååååå länge. Det blev pusseltröjan, ja den är fin men har använt den sedan i september...

Tur att det kommer en bebis som man får byta garderob till ganska ofta under ett års tid iaf..{#lang_emotions_dreamer}

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:37:22 följande:
    Hi hi, jaaa, du hade rätt Fy fasiken alltså, nu blir det ingen tatuering på länge, eller så håller jag mej till ställena jag vet att det inte gör så ont Ja nu längtar jag bara tills den är läkt, plockade precis bort plasten, rengjorde och smörjde, sådär smidigt, tror sambon får hjälpa mej resten av dagen.
    dunkar skönt i ryggraden....

Å jag har lixom bara gjort en och den sittar i svanken.. Om det är det ondaste stället så vågar man nästan testa att göra någonannstans med någongång...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:39:28 följande:
    Samma sak här, och Liam är så bestämd gällande kläder just nu, får muta honom om han ska ta på sej nåt annat än en tröja med bilar Skönt att jag än så länge kan bestämma Mejas kläder iaf O den garderoben måste ju fyllas på typ hela tiden.
    än så länge är det inga bestämda åsikter om kläder men det är sååååååå trist när man inte kan flytta in nått från växalådan.... eller rensa ut nått gammalt. Men tror nog att katvig velourisarna han fick på sig och är sista gången han använder idag.
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:41:14 följande:
    Uff uff, ryggraden var INTE skönt, fast jag tyckte nog det var ännu värre ute på sidorna, där satt det dessutom nerver ner i låret så jag har rejäl träningsvärk i ena benet idag Fast jag kan tänka mej att det gör ännu ondare på revbenen. Blir det nån mer tatuering så får det bli på vaden, där gjorde det inte ett dugg ont.
    revbenen har jag nog aldrig ens tänkt en tanke på att göra nått på.. men funderade på att bygga på svanken lite men vet inte....{#lang_emotions_sealed}
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:53:23 följande:
    Ja visst är det, Liam hade 86/92 i typ flera år kändes det som Nu har han 98 och har så smått börjat använda 104 så inför sommaren måste jag fylla på rejält med t-shirts och shorts.Jag hade först tänkt fortsätta på samma blommor på revbenen men efter gårdagens sittning och jag beslutat att det inte blir så
    har haft 80/86 sedan i höstas tror jag och nu är det 86/92.. men vill att de ska bli ren 92a så han kan ha alla fina småfolktröjor som är 86/92  men mer som 92 or..

när du fått smälta kanske det blir lite fler blommor?
  • Kristyr

ser att smultron med har sett nya småfolk på lpl.. den är fin men det finns finare

Hoppas små vi kan med få sina kläder denna vecka....{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17