Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen> Vet du hur SMÅ bebisar är? Usch de är ju hemskt små! Tror du man kan få en 4 mån levererad nästa vecka?

• Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-27 19:57:23 följande:
    nja en fyrmånaders tror ja inte du kan få leveread =P.... men tack å lov att de e små haha annars så skulle jag inte villa trycka ut den =P...... tyckte det räckte gott å väl med maxens 2900g 50cm lång å 33 i huvudomfånng.. =P....men osm sagt, håller vad ja lovat å shooppa till dej på salgen eftersom vi ändå ska ha samma size=)....maxen hoppade i vaggan häromdagen å han fr ju plats men det e precis....när han föddes så var han såååå liten i den.... så ja dem e såååå små dem små liven =)..gos gos gos.... tänk snart slipper du gå med kaggen i vädret iaf=)
    åhh dåligt

Min son vägde 3670g och var 51 lång, huvudet vet jag ej.. eller kommer inte ihåg just nu...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-28 19:23:11 följande:
    Ja vaaaaar e erbjudandena då?   Dåligt med mail från shopparna senaste tiden tycker jag
    tycker vi kan väntar med bra erbjudande tills helgen typ då det är den 8e Eller då kan tom rea börja eller iaf efter den helgen..
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-28 20:02:47 följande:
    Varför?
    {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_baby}

åh jag vill ha småfolk t-shirtar i mass!! men de kommer typ i mitten av maj hoppas jag..
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-28 20:31:07 följande:
    Det stod ju på Småfolk att de hade gått ut till butikerna idag och miniaturen.dk hade fått in Så snart borde det komma till Sverige också
    åhhhh men då kommer jag ju missa Hänger ju på BB den största delen av nästa vecka.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-28 20:31:04 följande:
    Å ska du ha SÅ snart?????
    På tisdag! Det är ju lite halvsnart iaf...{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-28 20:42:41 följande:
    Det är ju inte säkert att de hittar hit så snabbt ... brukar ju ta lite tid innan svenska shoppar får, tror jag hörde mitten av maj från någon butiksägare (som du vet så är det inte jag ) Bubblan: vilka ränder letar du?
    mailade och frågade små vi och hon trodde om 2v (småfolk brukar inte vara snabba heller)
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-28 20:43:54 följande:
    Men åååååå!!! Beeeeebis!! Fy va gos!! Är det nåt planerat med förlossningen eller är det ditt BFdatum?
    snitt är ganska planerat..{#lang_emotions_tongue_out} *hihi*
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-28 20:46:17 följande:
    då borde det vara safe Sen finns det ju ett par butiker som har Småfolk
    ja men det gäller att de tar in min "favvo" tröja med... {#lang_emotions_tongue_out} Den jag har spanat in speciellt bland alla superfina saker...

(kommer bli dyrt)
  • Kristyr

Helle> Ang stl vv short så jmf jag midjan med de vv jag har och med katvigshorsen så vad de lika stora i midjan. Har inte testat VV på än, det räckte med katvig igår sedan tröttnade han.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17