Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Molo lurvis jacka i 68, när kan en liten ha den måntro? Vid vilken ca ålder alltså..

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-11-29 21:13:10 följande:
    Alltid lugnt här nuförtiden.
    Inte bara jag som aldrig hinner hänga här då med andra ord
  • RååSa BuBBlan

Mååårning!!!

Jag behöver vaaaaarma kläder!!

Fanns det några kalendererbjudanden på varmt? sockor, mössor, jackor, fleece ja allt som värmer

Vaknade till 22,2 minus ute idag, fattar inte att vi får ÄNNU en sån här vinter *dyyyra elräkningar* Obestämd

• RååSa BuBBlan

Här inne vet jag att jag får skriiika av mig!!

Jag hatar de här huset, hatar vad det gjort med vår ekonomi, hatar kylan inomhus, hatar röran överallt, hatar säljaren och hans jäkla fuskbyggen, hatar säljaren för att han fortfarande inte installerat värmekassetten som nu INTE GÅR ATT INSTALLERA, jag hatar att varje enda liten sekund vi får över så måste vi akut åtgärda nåt, jag vill bara bli aaaaaaaaav med skiten!! Skulle jag kunna ge bort det så skulle jag göra det NU NU NU!!!

Jag vill inte bo här längre Gråter

• RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-12-02 09:25:24 följande:
    Men usch vännen, så tråkigt att ert drömhus blev ert skräckhus Klart du får skrika av dig här inne. 

Önskar jag kunde hjälpa på något vis. 
    Ja jag bara gråter just nu och undrar om det ligger någon förbannelse över det hela Gråter

Det är NÅT varje vecka, jämt jämt jämt.. Vi får bara åtgärda åtgärda åtgärda, kan inte ens sitta vid datorn på morgonen för det är 14 grader i det rummet, fryser ihjäl på nätterna då det är nåt allvarligt fel på deras nytillbyggda torn så där är det som en frys och allt blåser på mig när jag sover.. Bubblis bara ligger o trycker i soffan under täcke och filt med TRE lager kläder på sig, i fönstrena har raggsockorna vi tätar med frusit fast, nåt är fel på avloppet så det stinker ruttna ägg om jag tvättar kläder eller diskar..

Jag vill bara BORT härifrån!! Gråter
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-12-02 09:28:33 följande:
    Åh gumman, ni har haft sån otur!!! Förstår att du är arg o ledsen. Varför söker ni inte till arga snickaren eller fuskbyggarna?? Ni borde ju vara KLOCKRENA kandidater för det programmet!!
    Jag är så arg på mig själv för att vi köpte det.. Så ARG!! Vi skulle bott kvar i vår fina nyrenoverade lägenhet.. Allt som skulle bli bättre med flytten är totalt borta!! Har aldrig haft så här dåligt med pengar, har aldrig varit så här trötta, vi brukar aldrig bråka men nu gör vi inte annat, å inget blir ju bättre, det bara blir mer o mer skit hela tiden..

Vi har köpt en halvrutten sommarstuga på 250 kvm som inte tål kyla eller vatten och nu ska det bli beboeligt, kommer kosta miljoner och det har vi INTE!!

Ja vi lär väl sitta med arga snickaren en dag snart.. Det här går inte.. Jag orkar inte med det helt enkelt Gråter Ett år av bara SKIT har det varit å de är långt ifrån över..
  • RååSa BuBBlan

Måste gå till ett annat rum, fryser ihjäl här inne vid datorn..

kikar in senare..

TACK tjejer {#emotions_dlg.flower} Behöver prata av mig!!

• RååSa BuBBlan

Nä nu ska jag fasiken SHOPPA trots att jag inte har råd, NÅT kul kan man väl få göra NÅN gång? Eller hur? Drömmer

Den här skit dagen kan inte bli värre å blir den det då rymmer jag låååååååångt bort!!

Vad ska man slå till på då? hm hm..

• RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2010-12-02 14:53:37 följande:
    Det tycker jag att du ska unna dig! Vad vet jag inte, kikar runt för fullt jag med men hittar inget..

Har någon testat eller klämt på molos underställ? Är det mjukt eller sticks det?
    Jag vill ha en röööööd kikkid overall till bebisen, men hittar ingen på erbjudande Obestämd

Inte testat understället tyvärr..
  • RååSa BuBBlan

Jag vill föööööda barn, tänk o få ligga inne på BB i värmen o snosa bebis Solig

Men det ska jag inte utan jag ska ut o skrapa bilfan o köra Bella till badet.. *fryyyyser*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17