Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Molo lurvis jacka i 68, när kan en liten ha den måntro? Vid vilken ca ålder alltså..
Molo lurvis jacka i 68, när kan en liten ha den måntro? Vid vilken ca ålder alltså..
Mååårning!!!
Jag behöver vaaaaarma kläder!!
Fanns det några kalendererbjudanden på varmt? sockor, mössor, jackor, fleece ja allt som värmer
Vaknade till 22,2 minus ute idag, fattar inte att vi får ÄNNU en sån här vinter *dyyyra elräkningar* 
Här inne vet jag att jag får skriiika av mig!!
Jag hatar de här huset, hatar vad det gjort med vår ekonomi, hatar kylan inomhus, hatar röran överallt, hatar säljaren och hans jäkla fuskbyggen, hatar säljaren för att han fortfarande inte installerat värmekassetten som nu INTE GÅR ATT INSTALLERA, jag hatar att varje enda liten sekund vi får över så måste vi akut åtgärda nåt, jag vill bara bli aaaaaaaaav med skiten!! Skulle jag kunna ge bort det så skulle jag göra det NU NU NU!!!
Jag vill inte bo här längre 

Ett år av bara SKIT har det varit å de är långt ifrån över..
Måste gå till ett annat rum, fryser ihjäl här inne vid datorn..
kikar in senare..
TACK tjejer
Behöver prata av mig!!
Nä nu ska jag fasiken SHOPPA trots att jag inte har råd, NÅT kul kan man väl få göra NÅN gång? Eller hur? 
Den här skit dagen kan inte bli värre å blir den det då rymmer jag låååååååångt bort!!
Vad ska man slå till på då? hm hm..

Jag vill föööööda barn, tänk o få ligga inne på BB i värmen o snosa bebis 
Men det ska jag inte utan jag ska ut o skrapa bilfan o köra Bella till badet.. *fryyyyser*